Gå til innhold

Nøtta 16

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå slått opp alle de steder jeg har tilgang til, men har ikke funnet ut hvem som var en god pedagog, kanskje noen kan hjelpe ?

Britt

Fortsetter under...

Gjest kristin
Skrevet

Har nå slått opp alle de steder jeg har tilgang til, men har ikke funnet ut hvem som var en god pedagog, kanskje noen kan hjelpe ?

Britt

Jeg har prøvd pedagog, og finner ingen tilslag som passer. Men jeg har N-E-E, kanskje det er feil ? Når jeg søker etter 'utmerket pedagog' finner jeg Backer-Grøndahl. Det går iallfall ikke.

Skrevet

Britt

Kryssordløsninger i Store norske leksikon finner du hovedsakelig i to ordkategorier, nemlig oppslagsord og nøkkelord. Oppslagsord leter du i ved å se i leksikonet på vanlig måte, nøkkelordene leter du i ved å se i nøkkelbindet (eller bakerst i hvert bind i eldre utgaver).

Gjest Kristin
Skrevet

Ja, jeg vet det. Men jeg har en eldre versjon av SNL, og finner ingenting der som passer, hverken i oppslagsdelen eller i nøkkeldelen. Jeg refererte til mitt søk på nettet.

Skrevet

Jeg har prøvd pedagog, og finner ingen tilslag som passer. Men jeg har N-E-E, kanskje det er feil ? Når jeg søker etter 'utmerket pedagog' finner jeg Backer-Grøndahl. Det går iallfall ikke.

Takk for hjelpen, nå gikk det greit og nøtta er i boks !

Britt

Annonse

Skrevet

Ja, jeg vet det. Men jeg har en eldre versjon av SNL, og finner ingenting der som passer, hverken i oppslagsdelen eller i nøkkeldelen. Jeg refererte til mitt søk på nettet.

Hei Kristin

du er på jakt etter Neefe - søk på nettet så får du svar på hvorfor

Gjest Kristin
Skrevet

Tusen takk Frank, det var snilt av deg.

Kristin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...