Gå til innhold

nøtten 12

Anbefalte innlegg

Gjest kristin
Skrevet

Har et lite problem igjen med nedre høyre hjørne.

Får til både 32 v - henført, og 28 l. måpende, hver for seg.

Begge ordene finner jeg direkte ved oppslag, og begge passer med alt annet rundt seg.

Det er bare det at de ikke passer sammen ! I 28.loddrett vil jeg ha N som siste bokstav, i 32 v. vil jeg ha E på den samme plassen.

Har noen et tips ?

Fortsetter under...

Skrevet

Hei!

Prøv å bytt om de 2 siste bokstavene i 28 l, kanskje du får det til å stemme da?

= ) Tone

Gjest Wenche
Skrevet

Takk Tone! Tenk at det var så enkelt. Verre er det med "møbel", til tross for innspill fra Dag. Eneste møblet jeg kobler med Jeppe, er himmelsenga...

Wenche

Skrevet

Hei

Det var en veldig pen seng Jeppe hadde.

Gjest marit
Skrevet
  - skrev (På 18.3.2004 den 21.03):

Begge ordene finner jeg direkte ved oppslag, og begge passer med alt annet rundt seg.

Det er bare det at de ikke passer sammen ! I 28.loddrett vil jeg ha N som siste bokstav, i 32 v. vil jeg ha E på den samme plassen.

Har noen et tips ?

Det blir som vanlig et ord igjen, denne gangen er det den berømte senga til Jeppe. Har boks. - r - s - e - t, er de rett tro?

Skrevet

Har noen et tips ?

marit

S og E er riktige. Du finner da møbelet i NKL.

ova

Annonse

Gjest Wenche
Skrevet

Har noen et tips ?

Hva blir "heng" da??

Wenche

Skrevet

Har noen et tips ?

dette henget kan være et fremspring ( 4 bokstaver) siste ledd i svaret.

ova

Gjest Wenche
Skrevet

Du reddet dagen min, Ova. Tusen takk

Wenche

Gjest Punky
Skrevet

Men du reddet ikke min,dette henget(med hint) fatter jeg ikke, kanskje stasen min er feil ?

Gjest Punky
Skrevet

Kan fjellskut være riktig? Skjønner fremdeles ikke antydningen din til dette ordet. Kanskje det begynner å bli sent på kvelden, syk og dårlig er jeg også

Gjest Wenche
Skrevet
  - skrev (På 24.3.2004 den 21.27):

Men du reddet ikke min,dette henget(med hint) fatter jeg ikke, kanskje stasen min er feil ?

Hold deg til stasen, og ja det er riktig. God bedring!

Wenche

Annonse

Gjest Punky
Skrevet

Får prøve igjen, har vært dårlig hele uken, kanskje det er derfor jeg ikke får tankevirksomhetet i gang.Hva med et hint angående refleksanordninger? Har til nå gått ut fra at 1.bokst. er V, men det er kanskje feil ?

Gjest bente og iver
Skrevet

hei du!

Når du kjører langs en veg en mørk høstkveld, benyttes en refleksanordning i en svært spesiell sammenheng.

Kanskje dette kan hjelpe litt.

iver

Gjest Wenche
Skrevet
  - skrev (På 25.3.2004 den 21.43):

Får prøve igjen, har vært dårlig hele uken, kanskje det er derfor jeg ikke får tankevirksomhetet i gang.Hva med et hint angående refleksanordninger? Har til nå gått ut fra at 1.bokst. er V, men det er kanskje feil ?

Jeg ønsker meg veeeldig et hint om "geistlig"

Wenche

Innlegg redigert. (03-25-04 23:43)

Gjest Punky
Skrevet

Jeg kan hjelpe deg med den geistelige, nemlig celebrant, men hintet fra Iver må jeg tenke litt på.Hadde han enda nevnt om Vèn var feil eller rett. Akk ja!

Gjest Punky
Skrevet

Det skulle vel ikke være viltspeil ?

Gjest bente og iver
Skrevet
  - skrev (På 25.3.2004 den 22.28):

hei du!

Når du kjører langs en veg en mørk høstkveld, benyttes en refleksanordning i en svært spesiell sammenheng.

Kanskje dette kan hjelpe litt.

iver

hei Punky

Yes!!

iver

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...