Gjest Ellen Mari Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Klikker: Har d med sement el midtøsten å gjøre, eller kanskje noe helt annet?
Gjest bente og iver Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Klikker: Har d med sement el midtøsten å gjøre, eller kanskje noe helt annet? hei Det hender at "disse" jobber på E6 og andre steder også,- men da blir det liksom mer legalt. Jeg har ikke presise belegg for denne varianten, men ønsker enhver kritiker av upresishet hjertelig velkommen til debatt. iver
Gjest bente og iver Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Klikker: Har d med sement el midtøsten å gjøre, eller kanskje noe helt annet? hei ova Tilføyelse: Har du kjøpt et nytt oppslagsverk? (hehe) iver
Gjest odd Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Klikker: Har d med sement el midtøsten å gjøre, eller kanskje noe helt annet? til Ellen Mari slå opp i DD, enkelt og greit. der står det asfaltgjeng(er)
Gjest bente og iver Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 hei ova Tilføyelse: Har du kjøpt et nytt oppslagsverk? (hehe) iver hei odd Jeg antydet forsiktig i et tidligere innlegg at det var SVÆRT unødvendig å dobbelthjelpe mennesker i "kryssordnød". Vær litt pedagog,- gi FRYDEN en mulighet! Nå har både ova og jeg gått ut med noe jeg vil kalle god hjelp, og hyggelig hjelp. Ikke PRESS disse løsningsordene dine! Ha en god natt! iver
Gjest Ellen Mari Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Klikker: Har d med sement el midtøsten å gjøre, eller kanskje noe helt annet? Takk til dere alle. Jeg hadde faktisk "asfaltgjenger", men sto fast for å komme videre. Med "sement" prøvde jeg å være kryptisk jeg også, men må vel bli mer dreven på d. God natt, Iver. Eller heller snart "god morgen".
Gjest odd Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Klikker: Har d med sement el midtøsten å gjøre, eller kanskje noe helt annet? jeg velger å be ova om unnskyldning. hun var den første som la frem løsningsforslag. æres den som æres skal. odd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå