Gjest bente og iver Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 hei Kan noen gi meg litt å bite i når det gjelder "bråmoden" (7 bokst.). Som arbeidshypotese har jeg Y i 4. og O i 6. iver
Gjest Bjarne Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Hei Hvis du bytter ut y'en med e er du et skritt nærmere. O'en er riktig, bokstav nr. 2 er r. Lykke til videre - hilsen Bjarne
Gjest bente og iver Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 hei bjarne Nå har jeg i alle fall noe tyggbart. iver
Gjest Bjarne Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Hei, Iver For at du ikke skal "tygge" deg helt i hjel, gir jeg deg et tips til: Begynn med MEDISINSK ORDBOK (kUNNSKAPSFORLAGET). Jeg tror det er vanskelig å finne fullgod dekning i andre oppslagsverker, selv om ordet står i et gammelt leksikon. Lykke til - Bjarne
Gjest bente og iver Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 hei bjarne Nå har jeg i alle fall noe tyggbart. iver hei Bjarne!! Jada, jada! Nu går alt så MEGET bedre!! Takk for hjelp! iver
Gjest Jo Egil Johnsrud Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Man finner også dekning hvis man søker etter "greske og latinske ord" på Google..
Gjest bente og iver Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 hei Jo Egil Takk for et fint tilskudd til min "oppslagssamling"! Denne hadde jeg ikke. iver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå