Gjest bj Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Sliter med høyre hjørne, kan noen gi et lite hint om kunstverk?
Gjest bente og iver Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 hei bj Ordet baserer seg på en kunstform som framstiller "tillitvekkende", lettfattelige og populære motiver. Håper dette hintet kan være til hjelp. iver
Gjest bente og iver Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 hei bj Ordet baserer seg på en kunstform som framstiller "tillitvekkende", lettfattelige og populære motiver. Håper dette hintet kan være til hjelp. iver hei igjen. Hjelpen var kanskje tynn. Du finner ordet i "søk i svarord" (NKL), så må du sjekke videre på "min" betydning av ordet. iver
Gjest Dag Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Hei begge deltagere. Jeg vil ikke gjøre det for enkelt,men ha litt tiltro det du "smører" på.Kanskje løkke er et problem som det finnes svar på hos DD.-Beklager at jeg blander meg inn.-Nøtta har større utfordringer.Derfor kanskje en liten hjelp som kan frigjøre tid til den oppgaven.-Lykke til. Dag.
Gjest bente og iver Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 kjære Dag! Jeg har ingenting imot "innblanding", bare så det er sagt. Dine kryptiske "hjelpemotorer" er ellers SVÆRT så kryptiske. Hvis vi har samme løsningsord, kan jeg til NØD akseptere "det du smører på", hva denne løkka di har med "kunstverket" å gjøre kan jeg IKKE skjønne. Ellers enig i nøttekommentaren. iver
Gjest meisa Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Løkken krysser kunstverk, så et kan jo hende at en bokstav er feil.
Gjest bente og iver Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Hei begge deltagere. Jeg vil ikke gjøre det for enkelt,men ha litt tiltro det du "smører" på.Kanskje løkke er et problem som det finnes svar på hos DD.-Beklager at jeg blander meg inn.-Nøtta har større utfordringer.Derfor kanskje en liten hjelp som kan frigjøre tid til den oppgaven.-Lykke til. Dag. hei Jeg klarte å få klarhet i Dags "kryptogrammer", sånn litt etter hvert. Det kan nok tyde på at vi har samme løsning. Klarte du å finne ut av det bj? iver
Gjest bj Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Hei Jeg fant ut av det til slutt , takk for hjelpen.
Gjest nn Skrevet 28. februar 2004 Skrevet 28. februar 2004 mangler "løkke" og "kan blad være" takknemlig for hjelp
Gjest marit Skrevet 28. februar 2004 Skrevet 28. februar 2004 Sliter med høyre hjørne, kan noen gi et lite hint om kunstverk? har prøvd meg med spisstannet, men er ikke sikker. Sliter og med løkke
Gjest bente og iver Skrevet 28. februar 2004 Skrevet 28. februar 2004 hei Jeg klarte å få klarhet i Dags "kryptogrammer", sånn litt etter hvert. Det kan nok tyde på at vi har samme løsning. Klarte du å finne ut av det bj? iver hei "løkke" har du fått adressen til litt lenger opp i "lenken" (Dag), jeg går ut fra at du har DD? Ellers blir et "nn" SVÆRT vanskelig å titulere. "hei nn" virker liksom litt søkt, eller litt dumt. Hvis du har et fornavn, eller noe som ligner, som du kan skrive under eller over med,- garanterer jeg at svarfrekvensen vil øke. Når det gjelder "blad", så ikke tenk botanisk. iver
Gjest Dag Skrevet 28. februar 2004 Skrevet 28. februar 2004 mangler "løkke" og "kan blad være" takknemlig for hjelp Hei. Jeg ga et meget kryptisk hint til bj.Løkke finner dere i DD.Det er faktisk det samme som et hus.Med Blad må dere tenke mere på Hjemmet enn f.eks. kløverblad.Dermed skulle "kunstverket" komme på plass og også løkke.Ikke alt er like enkelt.
Gjest bente og iver Skrevet 28. februar 2004 Skrevet 28. februar 2004 hei "løkke" har du fått adressen til litt lenger opp i "lenken" (Dag), jeg går ut fra at du har DD? Ellers blir et "nn" SVÆRT vanskelig å titulere. "hei nn" virker liksom litt søkt, eller litt dumt. Hvis du har et fornavn, eller noe som ligner, som du kan skrive under eller over med,- garanterer jeg at svarfrekvensen vil øke. Når det gjelder "blad", så ikke tenk botanisk. iver hei Dag Sannelig klarte vi å sende i samme minutt!! Den var ikke verst! iver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå