Gjest Wenche Skrevet 19. februar 2004 Skrevet 19. februar 2004 "kan stil være" er blitt et problem. _R_ _ _M _A _ . Har jeg rotet det til? Wenche
Gjest odd Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 ja, du har rotet det skikkelig til ! behold bokstaven M - og forsøk på nytt !
Gjest Wenche Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Takk Odd, det var greit å bruke viskelæret. Bare en ting til: 1. og 3. bokstav i "luke"? Wenche
Gjest Wenche Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Hvor finner jeg den "Lærebokforfatteren"? _Ø_K Må jeg bruke viskelær nu også? Wenche
Gjest Wenche Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Har Store norske leksikon (ikke på CD), Og har gått igjennom (mener jeg) alle muligheter.
Gjest odd Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 "kan stil være" er blitt et problem. _R_ _ _M _A _ . Har jeg rotet det til? Wenche gå til www.storenorskeleksikon.no og skriv :lærebokforfatter klikk enter, og du finner et navn som matcher bokstavkombinasjonen din. så kan du kikke i ditt eget SNL og lese hva som står der. 3. bokstav i luke er M. med denne bokstaven skal du klare å lukke hjørnet odd!
Gjest Wenche Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Da lærte jeg noe nytt i dag også. Tusen hjertelig takk Wenche
Gjest ova Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 "kan stil være" er blitt et problem. _R_ _ _M _A _ . Har jeg rotet det til? Wenche Ang. Instrument Jeg har disse bokstavene : _I_(L ?) _O_ Finner ikke noe instrument som passer inn. Er bokstavene riktige? Kan noen være så vennlig og hjelpe meg ? ova
Gjest odd Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 "kan stil være" er blitt et problem. _R_ _ _M _A _ . Har jeg rotet det til? Wenche bare bokstaven O er riktig. du finner luka i DD :)
Gjest ova Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Hei odd Det var ikke så mye som skulle til, likevel. Skulle sett litt bedre på øglene. takk for hjelpen. I boks
Gjest blåmann Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 "kan stil være" er blitt et problem. _R_ _ _M _A _ . Har jeg rotet det til? Wenche Apropos spørringer i www.storenorskeleksikon.no: Man kan søke (som i eksempelet ovenfor) på lærebokforfatter, eller man kan søke på _ø_k_ . Er det noen som vet om det er mulig å kombinere disse to søkene (slik man kan i "Norsk Språk")? Har ikke funnet ut av akkurat det i SNL.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå