Gjest Hans Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Står fast på muslim og jomfru MUSLIM 4 bokst _J_A JOMFRU 6 bokst MA_DEN Kan noen hjelpe meg?
Gjest Tyren Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Jeg har funnet både sjia og maiden, men jeg husker ikke helt hvor. Noen som kan hjelpe meg med dommer -over (tripp-trapp-tresko)?
Gjest ova Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Står fast på muslim og jomfru MUSLIM 4 bokst _J_A JOMFRU 6 bokst MA_DEN Kan noen hjelpe meg? Han Muslim blir SJIA. Jomfru blir da MAIDEN, men har ikke funnet noen bekreftelse på det.
Gjest Hans Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Står fast på muslim og jomfru MUSLIM 4 bokst _J_A JOMFRU 6 bokst MA_DEN Kan noen hjelpe meg? Det er visst en dommer som heter Dover. Spurte om det på diskusjonssiden i går
Gjest Hans Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Glemte å si takk for hjelpen. De har jeg lett lenge etter
Gjest Tyren Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Står fast på muslim og jomfru MUSLIM 4 bokst _J_A JOMFRU 6 bokst MA_DEN Kan noen hjelpe meg? Sjia-muslim står i Tanum. I kunnskapsforlagets fremmedordbok og synonymer blå ordbok står f.eks maiden speech, som betyr jomfrutale.
Gjest Tyren Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Det er visst en dommer som heter Dover. Spurte om det på diskusjonssiden i går Jeg takker for hjelpen. Jeg leste de nevnte innleggene etterpå. Det er godt at det er hjelp å få når en står fast. Dere er så snille!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå