Gjest britt Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Belager, men trenger litt rettledning på et par ord, om noen vil være så elskverdige? Beløp. - e - s - - - o - p - e - Himmelrom: - l - - - y - var vrien denne synes jeg, når man ikke har alle nro'er osv!
Gjest ova Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Hei britt Dette beløpet angår bare kvinner. ova
Gjest Svein Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Belager, men trenger litt rettledning på et par ord, om noen vil være så elskverdige? Beløp. - e - s - - - o - p - e - Himmelrom: - l - - - y - var vrien denne synes jeg, når man ikke har alle nro'er osv! Himmelrommet er en dypblå farge - bokstavelig talt!
Gjest meisa Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Hei britt Dette beløpet angår bare kvinner. ova Har Britt riktige bokstaver på beløp, eller skal andre bokstav være Ø? Jeg mangler en god del i øvre høyre hjørne. Skulle gjerne hatt hint til f.eks. levevei og støtteplate.
Gjest ova Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Belager, men trenger litt rettledning på et par ord, om noen vil være så elskverdige? Beløp. - e - s - - - o - p - e - Himmelrom: - l - - - y - var vrien denne synes jeg, når man ikke har alle nro'er osv! meisa beløp : Ja, 2. bokstav er ø, 4. og 12. bokstav er riktig. ova
Gjest meisa Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Måtte viske litt i høyre hjørnet, men nå er hele kryssordet i boks!
Gjest odd Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Belager, men trenger litt rettledning på et par ord, om noen vil være så elskverdige? Beløp. - e - s - - - o - p - e - Himmelrom: - l - - - y - var vrien denne synes jeg, når man ikke har alle nro'er osv! til ova har du sjekket hva førselspenger er ? - eller danser du fortsatt fingerpolka med fingrene ...
Gjest ova Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 odd Mener du det heller skulle ha vært "til"- førselspenger i stedet for fødselspenger ? ova
Gjest ova Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Belager, men trenger litt rettledning på et par ord, om noen vil være så elskverdige? Beløp. - e - s - - - o - p - e - Himmelrom: - l - - - y - var vrien denne synes jeg, når man ikke har alle nro'er osv! odd ang. fingerpolka. Jo, jeg begikk nok en liten en blunder da jeg skulle beskrive fingerpolka for en person for å lose vedkommende fram til dette løsningsordet . Men personen fant svaret. ( ganske gammel sak, dette nå- det skjedde vel i fjor en gang ?) Du odd, kunne du ikke kommet med suplerende opplysninger og korreksjon til meg- istedet for dette halehenget! Og det burde skjedd der og da, selvfølgelig. Det er vel slik man ønsker meddebattanter skal oppføre seg. Men godt minne, det har du ! ova
Gjest odd Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 Belager, men trenger litt rettledning på et par ord, om noen vil være så elskverdige? Beløp. - e - s - - - o - p - e - Himmelrom: - l - - - y - var vrien denne synes jeg, når man ikke har alle nro'er osv! kjære ova ! det jeg forsøkte å si - uten å si det direkte - er at enkelte av de løsninger du legger ut, er mer bingo-pregede løsninger enn solide løsninger du har kontrollsjekket. jeg forventer større presisjon på mesterkryss-nivå, og valgte denne gangen å pirke litt. fingerpolka er bare et eksempel (nokså fornøyelig, egentlig) - på uetterrettelighet; postulatet om at beløp "angår bare kvinner", er et annet. (sjekk selv) du må gjerne kritisere meg, men jeg synes vel også at du bør innrede deg et eget rom også for selvkritikk. mvh odd
Gjest ova Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 odd Har du da ikke forstått at jeg har løsningsordet FØDSELSPENGER ? Jeg oppfatter dine ytringer som en takk-for-sist hilsen. ova
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå