Gjest Wenche Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Klarer ikke krysningen mellom TROLL og LEVERANSER. Da klarer jeg heller ikke å pønske ut hva BY KAN VÆRE. Ber kanskje om for mye...
Gjest bente og iver Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 hei Wenche En by kan være det en familie kan være eller et menneske kan være. iver
Gjest Svein Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Slå opp på leveranser i SNL (nettversjonen)...
Gjest Wenche Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Hei igjen! Ble ikke klokere av "HVA BY KAN VÆRE" og "LEVERANSER" får jeg ikke til å søke etter i SNL. HJELP!!!
Gjest Svein Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Hei Wenche. Skal hjelpe deg videre på vei. Dersom Du banker på min dør skal jeg ikke være løsningsordet , men derimot ta godt imot deg...
Gjest Svein Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Hei igjen Wenche! Fremmedordboka kan levere det andre ordet. Et lite hint: Hvilken idrett bedrev Åge Storhaug?
Gjest Wenche Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Hurra! Tusen hjertelig takk.. Glad Wenche
Gjest meisa Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Hei igjen Wenche! Fremmedordboka kan levere det andre ordet. Et lite hint: Hvilken idrett bedrev Åge Storhaug? Svein: Jeg husker godt Åge Storhaug, men hvilket av ordene minner om hans idrett? Obg hvilket finnes i fremmedordboka?
Gjest Svein Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Hei Meisa! Les innspillet mitt en gang til om hva fremmedordboka kan -----.
Gjest punky Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Har lest igjennom spørsmål og svar flere ganger, men er fremdeles like "uklok" når det gjelder byen. Åge drev med turn, men skjønner ikke hvor han kommer inn,byen har riktignok R som nest siste, men likevel?
Gjest meisa Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Hei Meisa! Les innspillet mitt en gang til om hva fremmedordboka kan -----. Takk, Svein, har funnet leveranser, både i SNL og i fremmedordbok.
Gjest odd Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Klarer ikke krysningen mellom TROLL og LEVERANSER. Da klarer jeg heller ikke å pønske ut hva BY KAN VÆRE. Ber kanskje om for mye... ugjestfri
Gjest odd Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Klarer ikke krysningen mellom TROLL og LEVERANSER. Da klarer jeg heller ikke å pønske ut hva BY KAN VÆRE. Ber kanskje om for mye... det var til punky : byen kan være ugjestfri turn er første delen av løsningsordet leveranser
Gjest punky Skrevet 20. februar 2004 Skrevet 20. februar 2004 Takk skal du ha Odd,med hjelp fra deg ble hjørnet ferdig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå