Gjest audil Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 Hei - er det noen som kan gi et hint på 3 v, har b- a og kommer ikke videre, galt - rett så langt?? audil
Gjest Svein Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 Hei! Ofte er det lettere å gi hjelp dersom du også oppgir stikkordet!
Gjest odd Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 Hei - er det noen som kan gi et hint på 3 v, har b- a og kommer ikke videre, galt - rett så langt?? audil ender på -øret
Gjest Wenche Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 Stikkord FORSØK: Har E som første og D som siste. Har forsøkt med det meste. Wenche
Gjest odd Skrevet 16. februar 2004 Skrevet 16. februar 2004 Hei - er det noen som kan gi et hint på 3 v, har b- a og kommer ikke videre, galt - rett så langt?? audil forsøk elevøving og klegg
Gjest bente og iver Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Ja, BREDØRET! hei Svein. Det er vel omtrent bare Wergeland som kunne ha funnet en slik botanisk "betegnelse", men jeg synes den går inn som en av de "morsomme" ! iver
Gjest bøgga Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Hei - er det noen som kan gi et hint på 3 v, har b- a og kommer ikke videre, galt - rett så langt?? audil 5 vannr. har jeg problemer med ,kan noen hjelpe ,
Gjest Svein Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 hei Svein. Det er vel omtrent bare Wergeland som kunne ha funnet en slik botanisk "betegnelse", men jeg synes den går inn som en av de "morsomme" ! iver Hei iver! HW hadde hadde tydeligvis fantasi - og det må vel til for å bli dikter. Venter bare på at at "kan appelsin være" dukker opp med BREDSKALLET som løsning...!!
Gjest bente og iver Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 hei Svein. Det er vel omtrent bare Wergeland som kunne ha funnet en slik botanisk "betegnelse", men jeg synes den går inn som en av de "morsomme" ! iver He, he, he!! iver
Gjest audil Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Ja, BREDØRET! Svein - Odd , takk for bistand, det hjalp. Audil
Gjest meisa Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 I likhet med en annen her mangler jeg 5v: animasjonsfilm. Har -h-e-. Så mangler jeg fjellkjede. Hvor i verden skal jeg lete? Har -o-e-e-e. Kan noen bekrefte/avkrefte bokstavene.
Gjest blåmann Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Hei - er det noen som kan gi et hint på 3 v, har b- a og kommer ikke videre, galt - rett så langt?? audil Hei Meisa! Du kan lete etter filmen enten på nettet eller i Hvem Hva Hvor. Fjellkjeden finner du i Tanum.
Gjest odd Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Hei - er det noen som kan gi et hint på 3 v, har b- a og kommer ikke videre, galt - rett så langt?? audil shrek og vogesene (let i HHH og Tanum)
Gjest Liv Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Hei - er det noen som kan gi et hint på 3 v, har b- a og kommer ikke videre, galt - rett så langt?? audil Finner ikke "Kald drikk" 11.v. Noen som kan hjelpe? Liv
Gjest bente og iver Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Finner ikke "Kald drikk" 11.v. Noen som kan hjelpe? Liv hei Til spørsmål og svar. Når en av oss går ut med et spørsmål, og en av oss går ut med et svar, synes jeg det bør være en viss koordinering i systemet. Eksemplet over er typisk. 1. Liv spør. 2. Svein svarer. Og han gir faktisk en mulighet for løsning som koster noen tastetrykk,- men som faktisk greit nok kan bli "funnet" av spørrer. 3. Det tar 22 minutter. Uten at spørrer (Liv i dette tilfellet), ikke har fått den minste sjanse til å respondere. 4. Noen ILER til med svaret (i dette tilfellet "punky")! Kan ikke "noen" være så inderlig snill å la spørreren få en real sjanse til å finne ordet, etter anvisning (dette gjelder selvfølgelig ikke bare deg "punky"!), med litt tid. Dobbelhjelp, eller trippelhjelp er en eller to "hjelper" for mye. I første omgang!! iver
Gjest Liv Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Finner ikke "Kald drikk" 11.v. Noen som kan hjelpe? Liv Hei. Uansett-hjertelig takk for hjelpen! Liv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå