Gjest opps Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 YESS jeg gikk videre i NM men huff det blir en slitsom helg, mye å lese på der. Ønsker alle som er kommet seg videre en RIKTIG GOD KRYSSORDHELG.
Gjest tone Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Det var nen særdeles vanskelige oppgaver ja, men det er vel også hele poenget. Jeg er fryktelig nysgjerrig på hvem denne sentrale musikeren i Reykjavik var, og hvem han/hun har spilt med? Lurer også på HVORDAN dere klarte å komme fram til svaret? Noen som klarte å løse en hel oppgave?! = ) Tone
Gjest bente og iver Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 YESS jeg gikk videre i NM men huff det blir en slitsom helg, mye å lese på der. Ønsker alle som er kommet seg videre en RIKTIG GOD KRYSSORDHELG. hei Jeg så ikke disse innleggene, men Tone og jeg har (hadde) tydeligvis samme problemstilling. iver
Gjest CS Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 Det var nen særdeles vanskelige oppgaver ja, men det er vel også hele poenget. Jeg er fryktelig nysgjerrig på hvem denne sentrale musikeren i Reykjavik var, og hvem han/hun har spilt med? Lurer også på HVORDAN dere klarte å komme fram til svaret? Noen som klarte å løse en hel oppgave?! = ) Tone Kos dere med www.musik.is
Gjest bente og iver Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 hei Jeg så ikke disse innleggene, men Tone og jeg har (hadde) tydeligvis samme problemstilling. iver Jeg har IKKE "kost" meg med anvisningen,- men jeg har sjekket. DEN satt dypt den! Gratulerer! Som jeg antydet, jeg var nok på vidåtta!! iver
Gjest tone Skrevet 17. februar 2004 Skrevet 17. februar 2004 YESS jeg gikk videre i NM men huff det blir en slitsom helg, mye å lese på der. Ønsker alle som er kommet seg videre en RIKTIG GOD KRYSSORDHELG. CS! Genialt påfunn, men hvordan i alle dager fant du ut hvem som var sentral i Reykjavik?! Klarte du å løse alle 4 oppgavene? = ) Tone
Gjest CS Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Jeg har IKKE "kost" meg med anvisningen,- men jeg har sjekket. DEN satt dypt den! Gratulerer! Som jeg antydet, jeg var nok på vidåtta!! iver Vet ikke fasiten for hvem som var sentral i Reykjavik, men han burde finnes på denne listen (satset på hr. Wilkinson). Det er garantert ingen som klarte alle oppgavene fullt ut. Reklamerer med ubegrenset holdbarhet = Vinbladet etter hva jeg har hørt. Står visstnok bakerst i dette bladet som finnes på Vinmonopolet (vanskelig å finne for avholdsfolk og de fleste andre skulle jeg tro). Jeg klarte å løse i overkant halvparten av ordene, men regner ikke med at dette holder i år.
Gjest bente og iver Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 Jeg har IKKE "kost" meg med anvisningen,- men jeg har sjekket. DEN satt dypt den! Gratulerer! Som jeg antydet, jeg var nok på vidåtta!! iver På ubegrenset holdbarhet prøvde jeg JESPERSEN etter en reklame rundt ham. Ellers er jeg selvfølgelig enig i din vurdering av vanskelighetsgrad. Nesten hvert eneste ord krevde enormt med tid. Kanskje med et par dager til? Den vidåttasaken har vi faktisk i vår dialekt. iver
Gjest tone Skrevet 18. februar 2004 Skrevet 18. februar 2004 YESS jeg gikk videre i NM men huff det blir en slitsom helg, mye å lese på der. Ønsker alle som er kommet seg videre en RIKTIG GOD KRYSSORDHELG. CS! Da lurer jeg på hvilken godartede svulst som matchet hr.Wilkinson? Har du deltatt før, og i tilfelle ja, var oppgavene lignende tidligere ekstrafinaler? Det blir uansett veldig spennende å se fasiten. Over halvparten må vel være bra, noen lesere her som har fler? Jeg tror endel av svarene var å finne i tidligere Hjemmetblader, men det blir jo håpløst å lete etter dem på så kort tid. Hadde vært kjekt å vite hvilken periode fra bladene som ble brukt hvis det er tilfelle. Men, time will show!
Gjest CS Skrevet 21. februar 2004 Skrevet 21. februar 2004 1) Seneknute 2) Ja - både ja og nei, Hjemmet som "hovedkilde" var nytt 3) I hvert fall så langt tilbake som nr. 36, 2003
Gjest tone Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 YESS jeg gikk videre i NM men huff det blir en slitsom helg, mye å lese på der. Ønsker alle som er kommet seg videre en RIKTIG GOD KRYSSORDHELG. Takk CS, seneknute var jo et godt eksempel på at noen ganger er svaret enklere enn man tror!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå