Gjest tone Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 Hva i alle dager blir det loddrette ordet i venstre hjørne på 9 bokstaver? U-A-----Å- (kun konsonanter kan settes inn) = ) Tone
Gjest tone Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 - skrev (På 12.2.2004 den 20.53): Hva i alle dager blir det loddrette ordet i venstre hjørne på 9 bokstaver? U-A-----Å- (kun konsonanter kan settes inn) = ) Tone 1000 takk, det hadde jeg aldri kommet på!! = ) Tone
Gjest meisa Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 Der er jo bare en klynge med hus! Jeg bor knapt en mil fra Urangsvåg (på øya Bømlo i Hordaland).
Gjest tone Skrevet 12. februar 2004 Skrevet 12. februar 2004 - skrev (På 12.2.2004 den 20.53): Hva i alle dager blir det loddrette ordet i venstre hjørne på 9 bokstaver? U-A-----Å- (kun konsonanter kan settes inn) = ) Tone ikke rart jeg ikke fant ut det da... kanskje x-ordforfatteren bor der?!
Gjest Skjye Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 - skrev (På 12.2.2004 den 20.53): Hva i alle dager blir det loddrette ordet i venstre hjørne på 9 bokstaver? U-A-----Å- (kun konsonanter kan settes inn) = ) Tone Den vesle husklyngen er i alle fall lett å spore opp i NKL. Ved å anvende "Søk uten spørreord", 9 bokstaver, og fylle inn vokalene, er Urangsvåg det eneste svarord man får. I tillegg er disse husene å finne i "Søk med spørreord" som: 5427 I HORDALAND POSTSTED I HORDALAND POSTSTED I NORGE STED STED I HORDALAND STED I NORGE STED PÅ VESTLANDET STEDSNAVN TETTSTED. Mvh Skjye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå