Gå til innhold

kodekryss 5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hater denne kryssordformen, men vil likevel ikke gi meg. Får ingen åpning.Kan noen hjelpe meg igang? På nederste linje er det et lite ord på 4 bokstaver, vil noen være behjelpelig?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg sendte dette kryssordet idag, men hvis du sier hva bildet er så kanskje jeg kan huske noe fra den teksten.

Skrevet
  - skrev (På 7.2.2004 den 22.29):

Hater denne kryssordformen, men vil likevel ikke gi meg. Får ingen åpning.Kan noen hjelpe meg igang? På nederste linje er det et lite ord på 4 bokstaver, vil noen være behjelpelig?

Sjekk hvilken bokstav som forekommer hyppigst i kolonnen lengst til høyre og i nederste rad, dvs. hyppigste bokstav i slutten av ord. Dette er som regel E. I denne oppgaven er det nr. 15. Nest hyppigste vokal er 3, dvs. A. Hyppigste konsonant i slutten av ord er nr. 9 = R. Slik løser du stort sett alle kodekryssord.

Skrevet

Vet du CS, har 15 som E (45), LIKESÅ( FÅR IKKE BORT DE STORE BOKSTAVENE),HAR A OG R. BILDET VIL JEG IKKE SPØRRE OM, DA BLIR DET FOR ENKELT.

Skrevet

Det lille ord nederst A_RE blir AURE......

Skrevet
  - skrev (På 7.2.2004 den 23.07):

Jeg sendte dette kryssordet idag, men hvis du sier hva bildet er så kanskje jeg kan huske noe fra den teksten.

Tror du sendte det i går :-)

Annonse

Skrevet

Takk for hjelpen, kommer innpå først nå, men bedre sent enn aldri. Syntes den var ekkel denne gangen

Skrevet
  - skrev (På 7.2.2004 den 22.29):

Hei Hilde!!!!!

Velkommen hit!

Ja du har helt rett, den ble sendt i går!!

= ) Tone

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...