Gjest ova Skrevet 24. mai 2003 Skrevet 24. mai 2003 Det er er første gang jeg er her inne. Noen som vil hjelpe meg? Hva blir orkester S- A-BAND ? Hilsen ova
Gjest ova Skrevet 25. mai 2003 Skrevet 25. mai 2003 Det er er første gang jeg er her inne. Noen som vil hjelpe meg? Hva blir orkester S- A-BAND ? Hilsen ova Åååja, tusen takk ! hilsen ova
Gjest Jens Skrevet 25. mai 2003 Skrevet 25. mai 2003 Hei en eller annen! Ville gjerne ha hjelp til 16 loddrett. Jeg har N-D-G-R-E Jens
Gjest Elise Skrevet 25. mai 2003 Skrevet 25. mai 2003 Det er er første gang jeg er her inne. Noen som vil hjelpe meg? Hva blir orkester S- A-BAND ? Hilsen ova Hei Jens! NÅDIGFRUE skulle passe der.
Gjest Elise Skrevet 26. mai 2003 Skrevet 26. mai 2003 Det er er første gang jeg er her inne. Noen som vil hjelpe meg? Hva blir orkester S- A-BAND ? Hilsen ova Kan skog være GROVELIG?
Gjest Elise Skrevet 26. mai 2003 Skrevet 26. mai 2003 Det er er første gang jeg er her inne. Noen som vil hjelpe meg? Hva blir orkester S- A-BAND ? Hilsen ova Tusen takk for svaret,Svein. Syntes ikke det andre lød helt bra,nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå