Gå til innhold

Allers-kryss 1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at dette egentlig ikke er rett forum, men kanskje holder dere ikke Allers og er derfor ikke innom der. Jeg har kun ett forbaska ord igjen, jeg ergrert meg både grønn og blå, men like lite hjelper det.Stikkordet lyder: SLIKE ER SELVLYSENDE. 9 bokstaver, oppg. tilsier flertallsform. Har kun 2 sikre bokstaver og har derfor i alle oppslagsverk lest om flagellat, men selvlysende er ikke nevnt. Ut ifra dette skjønner dere sikkert at jeg har L som 2. og 6. som L. Er det noen som har tid til overs,i morgen regner jeg med at mange er opptatt med NM. Håper på positiv interesse

Fortsetter under...

Skrevet

Søkte på Google og fant ut at ILDPØLSER var selvlysende. Aner ikke hva det er, men ordet skulle vel passe.

= ) Tone

Skrevet

Skal gå rett ned og sjekke leksikon, fikk tips om ildflue, men da ble mye galt,pølsa passer supert.Ellers strever jeg med det samme som du, men gikk lei og derfor over til Allers.

Skrevet

Har sjekket,BINGO. Tusen takk for hjelpen. Ble så glad at jeg fikk lyst til å fortelle deg en hemmelighet, jeg heter Ada og er kona til Hans , Han visste om jeg kan ha egen email- adresse og derfor har jeg måtte bruke hans. Vet du om jeg kan ha egen?

Skrevet

Hei Ada!

Fint at ildølsene falt i smak!

Selvsagt kan du få deg din egen mailadresse, jeg syns det er greit med hotmail som kan brukes overalt. Gå inn på www.hotmail.com og lag deg en adresse, lykke til!

= ) Tone

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...