Gå til innhold

svetter enda med mester 51-52

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror jeg fattet poenget med drikken, men bare tror... Jeggir meg nok, men ikke før fristen for innlevering går ut. Ser at dere er godt i gang med nr 1. Den har jeg ikke fått enda. "Arver" kryssordbladet av min mamma som løser alle bortsett fra nøtta og mester'n. Ønsker meg veldig svar (hint) på "beløp" og "vekst".

Klem Wenche

Loddrett "drikk" Er det ...medisin eller ...brennevin... eller.... Det ødelegger vektenhet, fugl, vekst og enda en drikk. Lov og spørre?

Wenche

jeg har skrevet styrkemedisin på drikk.

strever fortsatt med kan motorer være, skjønner at det har noe med topp å gjøre, men jeg har en D som nest siste som ødelegger for meg? kanskje hele d'en er feil?

tror også jeg har noe feil i øvre venstre hjørne da jeg ikke finner noen dans som ser slik ut: -a-k-

Fortsatt god jul til alle, deilig med litt TID til x-ord = )

Loddrett "drikk" Er det ...medisin eller ...brennevin... eller.... Det ødelegger vektenhet, fugl, vekst og enda en drikk. Lov og spørre?

Wenche

TROR jeg har klart nedre venstre hjørne nå, Wenche: beløpet er noe du IKKE ønsker å få!!!!

veksten begynner på noe som er på toppen av flaskene...

ser nå at jeg også mangler databegrepet, det har vært diskutert på siden her før, men er løsningen rett?

= ) Tone

Annonse

jeg har skrevet styrkemedisin på drikk.

strever fortsatt med kan motorer være, skjønner at det har noe med topp å gjøre, men jeg har en D som nest siste som ødelegger for meg? kanskje hele d'en er feil?

tror også jeg har noe feil i øvre venstre hjørne da jeg ikke finner noen dans som ser slik ut: -a-k-

Fortsatt god jul til alle, deilig med litt TID til x-ord = )

Tone

Ang. hva motorer kan være - det er ei veldig god "bruksanvisning" på dette lenger oppe her. ( iver)

På dansen har jeg -e-k-.

Fortsatt god jul !

ova

hei Wenche!

God mellomjul fra oss til deg!

Ordet er STYRKEDRIKK.

Da er du vel muligens enig i min form for omskrivning?

Resten av dine spørsmål får vi ta litt etter hvert.

iver

Du har vel ikke skrevet STYRKEDRIKK? Det er for få bokstaver. Skjønte jo ditt "glupe" hint, og prøvde både med styrkemedisin og mikstur. Har endt opp med medisinen som Tone. Med de siste ledertrådene jeg har fått er faktisk hele X-ordet løst. Men jeg lurer på om det er flere løsninger når jeg leser innlegg. Ova har -e-k- på dans. Jeg har løst med -o-k-. Det motoren kan være fikk jeg hint lenger opp i lenken. Det starter på topp, og D nest sist er rett. Noe det kan være 6,8 eller 12 av. Er så glad for at dere fins. Klem Wenche

Gjest bente og iver

hei Wenche!

God mellomjul fra oss til deg!

Ordet er STYRKEDRIKK.

Da er du vel muligens enig i min form for omskrivning?

Resten av dine spørsmål får vi ta litt etter hvert.

iver

hei Wenche

Neida, jeg har ikke skrevet STYRKEDRIKK. Du har nok løst problemet. Av og til blir vi så "kryptiske" at vi nesten gjør det verre enn kryssordforfatteren.

Jeg tror nok at din helhetsløsning av mester 51-52 er helt etter forfatterens intensjon. Hvis det (mot formodning) skulle finnes dobbeltløsninger her og der, så behøver du ikke å bekymre deg om dem.

iver

Wenche

Kan noen hjelpe meg med siste og 3.siste i kan motorer være??!! Jeg skjønner første del av ordet nå, men fikser ikke endingen...

Mangler også databegrepet hvis noen vennlige sjeler der ute vil bistå...

Gjest bente og iver

hei Wenche

Neida, jeg har ikke skrevet STYRKEDRIKK. Du har nok løst problemet. Av og til blir vi så "kryptiske" at vi nesten gjør det verre enn kryssordforfatteren.

Jeg tror nok at din helhetsløsning av mester 51-52 er helt etter forfatterens intensjon. Hvis det (mot formodning) skulle finnes dobbeltløsninger her og der, så behøver du ikke å bekymre deg om dem.

iver

hei Wenche og ova

Den siste bokstaven er N, dere finner ordet i NRO. Litt gammeldags ord, riktignok, men kryssordaktuelt.

hei tone

Nå blir du nødt til å gå på lenkene når det gjelder hjelp. Dette ordet er forklart, og gitt, etter alle kunstens regler.

Det samme gjelder databegrepet.

iver

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...