Gå til innhold

generelt om hjemmetkryssord

Anbefalte innlegg

Hipp hipp hurra, jeg har vunnet for første gang på kryssord!!!!! Er litt kry av det... Så gjorde jeg meg noen tanker da, hvor ofte vinner man egentlig??!! Jeg har vel sendt inn hver uke siste måneder, + mer sporadisk før. Lurer på hvor mange oppgaver som egentlig er med, altså hvor stor/lav er oddsen for å vinne??!! Det hadde egentlig vært litt moro om det sto antall innsendte riktige løsninger på den siden hvor det står annonsert vinnere syns jeg.

Er det andre som har noen meninger om dette?

En annen ting jeg lurer på er "kryssordprat" - er det aldri i bruk? OFte får jeg opp en feilmelding når jeg klikker på det.

Yes, det var kveldens betraktninger, nå sover ungene så jeg får gå ned å pakke inn noen julepresanger!

= ) Tone p.t. nissemor

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/8537-generelt-om-hjemmetkryssord/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sendte inn kryssord i Allers i ca. 30 år, og jeg vant vel neppe en gang. Dette var for det meste enkle kryssord, hvor det nok var tusener av innsendere.

For noen år siden begynte jeg og en eldre venninne å sende inn "Noe å bryne seg på" i Hjemmet, og vi har vunnet noen få ganger, men mindre enn en gang pr år. En bekjent som har arbeidet i Hjemmet, sa at det var ikke så mange innsendere på det kryssordet. Jeg antar tallet har økt nå p.g.a. datahjelp.

Jeg vant på det første Mesterkryssord jeg sendte inn for en del måneder siden, og har nå igjen vunnet 500,-, men det stod ikke hvilket kryssord (sender inn ca 4 pr uke +/- alt ettersom jeg har tid eller klarer oppgavene).

Jeg mener jeg i et leserbrev til Hjemmet for flere år siden spurte om hvor mange som sendte inn de ulike kryssordene, men det kom ikke i bladet.

Hipp hipp hurra, jeg har vunnet for første gang på kryssord!!!!! Er litt kry av det... Så gjorde jeg meg noen tanker da, hvor ofte vinner man egentlig??!! Jeg har vel sendt inn hver uke siste måneder, + mer sporadisk før. Lurer på hvor mange oppgaver som egentlig er med, altså hvor stor/lav er oddsen for å vinne??!! Det hadde egentlig vært litt moro om det sto antall innsendte riktige løsninger på den siden hvor det står annonsert vinnere syns jeg.

Er det andre som har noen meninger om dette?

En annen ting jeg lurer på er "kryssordprat" - er det aldri i bruk? OFte får jeg opp en feilmelding når jeg klikker på det.

Yes, det var kveldens betraktninger, nå sover ungene så jeg får gå ned å pakke inn noen julepresanger!

= ) Tone p.t. nissemor

kanskje vi skal prøve oss med en henvendelse til Hjemmet igjen? Jeg spurte om dette i forbindelse med at jeg fikk mailet over en kryssord i NM det var trykkfeil på, men fikk ikke noe svar..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...