Gjest Svein Skrevet 23. mai 2003 Skrevet 23. mai 2003 Hei Bj! Jeg oppretter likegodt ei ny lenke. Sleit nokså lenge med venstre hjørne, men fikk det til å gå opp med følgende mer eller mindre lugubre ord: HYTTEPEIS FELEGNIKK SHABO ENANTEM HYGENHUND YTTERBENK SPANG DIAKONI Har ikke sikre kilder til hyttepeis og spang. Ville sette pris på kommentarer...
Gjest Svein Skrevet 23. mai 2003 Skrevet 23. mai 2003 Takk igjen, Odd! Var faktisk innom SKORSTEIN, men en vet aldri hvor en har x-ord-forfatteren. Han er ofte konservativ ved bruk av f eks STEN, BEN, GREN osv. PS. Har du forresten en kilde for SPANG (som jeg foreslo)?
Gjest odd Skrevet 23. mai 2003 Skrevet 23. mai 2003 Hei Bj! Jeg oppretter likegodt ei ny lenke. Sleit nokså lenge med venstre hjørne, men fikk det til å gå opp med følgende mer eller mindre lugubre ord: HYTTEPEIS FELEGNIKK SHABO ENANTEM HYGENHUND YTTERBENK SPANG DIAKONI Har ikke sikre kilder til hyttepeis og spang. Ville sette pris på kommentarer... hei, Svein. spang er spenne ; sølje, (NR) og kan nok passe som pynt. men jeg tror nok ikke forfatteren g j ø r kyssordet så vanskelig. pynt blir ganske enkelt stuss. odd
Gjest odd Skrevet 23. mai 2003 Skrevet 23. mai 2003 Hei Bj! Jeg oppretter likegodt ei ny lenke. Sleit nokså lenge med venstre hjørne, men fikk det til å gå opp med følgende mer eller mindre lugubre ord: HYTTEPEIS FELEGNIKK SHABO ENANTEM HYGENHUND YTTERBENK SPANG DIAKONI Har ikke sikre kilder til hyttepeis og spang. Ville sette pris på kommentarer... Hei igjen, Svein. Som et lite ps. skal jeg ikke stikke under en stol at jeg synes løsningen du har kommet fram til, egentlig er altfor god og for gjennomarbeidet til at den ikke skal bli sendt inn. Jeg tror nok forfatteren har en annen løsning, men ser slett ikke bort fra at ditt resultat kan bli godkjent som alternativ. Fyll ut en original kupong og send inn. Det er vel verdt et forsøk. odd
Gjest Svein Skrevet 23. mai 2003 Skrevet 23. mai 2003 Takk,- for all ros! Den varmet i gråværet her på Østlandet. Men til ditt kompliment, så ligger oppgaven allerede i postkassen - med din løsning!
Gjest bente og iver Skrevet 24. mai 2003 Skrevet 24. mai 2003 Jeg har brukt svært mye tid og krefter på "vaskeklut". Jeg endte opp med SVEIF, men det smaker slett ikke noe særlig. Ingen "tosker "eller "meheer" vil inn i kombinasjonen _v_i_!
Gjest Britt Skrevet 24. mai 2003 Skrevet 24. mai 2003 Hallo. Har samme problem, altså "vaskeklut", i tillegg står jeg fast på hva som "ble brukt i det skjulte". Bum
Gjest Svein Skrevet 24. mai 2003 Skrevet 24. mai 2003 SVEIF er feil. Jeg skal være kryptografisk: DVEL litt med med nøkkelordet for "mellombokstavene" er riktige.... Det andre ordet burde vært registrert dersom dere hadde fulgt med på "diskusjonen" mellom odd og undertegnede på enne sida!
Gjest bente og iver Skrevet 24. mai 2003 Skrevet 24. mai 2003 hei Svein. takk for hjelpen. Jeg har forøvrig ikke spurt etter "det andre ordet". iver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå