Gjest tone Skrevet 14. november 2003 Skrevet 14. november 2003 Sliter med trinn (9 bokstaver) - har kun -----r-e- og traktement på 13 bokstaver, har -e-t-----t-a- = ) Tone
Gjest bente og iver Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 hei både tone og hans Jeg har stor forståelse for løsningsvilje og løsningsord. Når disse løsningene gjentas og gjentas,- gang ette gang. Kan dere være så inderlig snille, at dere i alle fall leser NKL-sidene før de samme "problemene" repetéres som "problemer" gang, etter gang, etter gang?, igjen? iver
Gjest tone Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 - skrev (På 14.11.2003 den 20.32): Sliter med trinn (9 bokstaver) - har kun -----r-e- og traktement på 13 bokstaver, har -e-t-----t-a- = ) Tone ??? Mulig jeg trenger briller, men jeg har nå sett gjennom sidene før jeg lanserer mitt problem. Takker til Hans for god hjelp - nå er kryssorden ferdig! = ) TOne
Gjest bente og iver Skrevet 15. november 2003 Skrevet 15. november 2003 Hei tone Jeg svarte på traktementet til Wenche (under Mester-46 lenger ned på siden). Riktignok ikke HELE ordet,- men.... Ellers var nok ikke iver helt i topplune da han "svarte" på spørsmålet ditt. Beklager! iver
Gjest Meisa Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 - skrev (På 14.11.2003 den 20.32): Sliter med trinn (9 bokstaver) - har kun -----r-e- og traktement på 13 bokstaver, har -e-t-----t-a- = ) Tone Dersom du korrigerer e'en i værelse, finner du ordet for trinn her i NKL. Jeg mangler nå kun ovre venstre hjørne, dvs hjelpemiddel og kryssende instrument og grein. Trenger hjelp/hint!
Gjest Meisa Skrevet 20. november 2003 Skrevet 20. november 2003 Takk for svarene, Hans. Jeg måtte bare endre de andre ordene mine i det hjørne for å få de til å passe. Men nå er kryssordet ferdig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå