Gjest Bjarne Skrevet 2. november 2003 Skrevet 2. november 2003 Hei Marit Jeg har ikke oppgaven og vet derfor ikke antall bokstaver. Hvis det er 9 bokstaver, kan du jo prøve med ERLERIKSE. Lykke til videre - hilsen Bjarne
Gjest Egon Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Denne "nøtta" virker helt håpløs. Mener å ha løst høyre side, men står fast på KAMMERS, HÆRSKRIK (kan det være kamprop?) INFORMASJONSTAVLER OG KLUMPET DYR. Kunne noen tenke seg til å komme med et lite hint i det minste på et av ordene? Hilen Egon
Gjest Dag Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Hei. Jeg er stridig og roper ikke for høyt.-Et merke pluss firkanter..Kan det hjelpe på spørsmålene dine? Dag.
Gjest ova Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Denne "nøtta" virker helt håpløs. Mener å ha løst høyre side, men står fast på KAMMERS, HÆRSKRIK (kan det være kamprop?) INFORMASJONSTAVLER OG KLUMPET DYR. Kunne noen tenke seg til å komme med et lite hint i det minste på et av ordene? Hilen Egon egon sengkove ova
Gjest Meisa Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Denne "nøtta" virker helt håpløs. Mener å ha løst høyre side, men står fast på KAMMERS, HÆRSKRIK (kan det være kamprop?) INFORMASJONSTAVLER OG KLUMPET DYR. Kunne noen tenke seg til å komme med et lite hint i det minste på et av ordene? Hilen Egon Egon: Kamprop er for kort! Jeg har forsøkt meg med et annet som slutter på rop.
Gjest Dag Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Hei. Hvorfor ikke sette strids- foran.Det må hjelpe? Dag
Gjest Elise Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 fugl som lever på madagaskar? hjelp Er 19.loddrett navnet på et insekt?
Gjest Dag Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Hei. Bruk støvsugeren og du blir kvitt lusa.Beklager at jeg ikke sier ordet direkte. Kan det hjelpe? Dag
Gjest Elise Skrevet 5. november 2003 Skrevet 5. november 2003 Takk Dag. Du bekreftet mine antagelser.
Gjest marit Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 fugl som lever på madagaskar? hjelp og jeg strever fremdeles med min fugl
Gjest blåmann Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 fugl som lever på madagaskar? hjelp Hei Marit. Har du ikke lest forslaget fra Bjarne, på søndag, en dag før bladet kom? Jeg har jo kort hukommelse, men husket likevel ordet på mandag, og var bare nødt til å prøve det. Etterpå passet de andre ordene inn, så er det sikkert en mulig løsning.
Gjest marit Skrevet 6. november 2003 Skrevet 6. november 2003 fugl som lever på madagaskar? hjelp da har jeg en masse feil, får prøve på nytt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå