Gjest tone Skrevet 1. november 2003 Skrevet 1. november 2003 Hei! Sliter med følgende ord: 2 loddrett (statsforetak) har o...i 11 vannrett (vannplante) har t...t...s 24 loddrett (smiform) har .e.k. Har også rotet meg bort i venstre hjørne nede, mener værelse (19 LODDRETT) MÅ BLI KAMMERS, MEN DET PASSER IKKE MED 25 VANNRETT HVOR JEG HAR SANGSCENE... hjELP!
Gjest hans Skrevet 1. november 2003 Skrevet 1. november 2003 Har sendt inn oppg., men mener å huske at Enova var svaret på første spørsmålet ditt. Mener at sangscene er rett, men rommet galt . Mener å huske å ha mansard(kvistværelse) der, kan det stemme med 7 boks.?
Gjest tone Skrevet 1. november 2003 Skrevet 1. november 2003 - skrev (På 1.11.2003 den 19.36): Hei! Sliter med følgende ord: 2 loddrett (statsforetak) har o...i 11 vannrett (vannplante) har t...t...s 24 loddrett (smiform) har .e.k. Har også rotet meg bort i venstre hjørne nede, mener værelse (19 LODDRETT) MÅ BLI KAMMERS, MEN DET PASSER IKKE MED 25 VANNRETT HVOR JEG HAR SANGSCENE... hjELP! Takker for hjelp, Hans! Rommet er nå på plass. Hadde nok noe feil, får nå ikke vannplante 11 vannrett til å stemme. Har F.o.t.r.s Mangler også smiform, 24 loddrett på 5 bokstaver hvor jeg har .e.k. Godnatt!! = ) Tone
Gjest tone Skrevet 2. november 2003 Skrevet 2. november 2003 - skrev (På 1.11.2003 den 19.36): Hei! Sliter med følgende ord: 2 loddrett (statsforetak) har o...i 11 vannrett (vannplante) har t...t...s 24 loddrett (smiform) har .e.k. Har også rotet meg bort i venstre hjørne nede, mener værelse (19 LODDRETT) MÅ BLI KAMMERS, MEN DET PASSER IKKE MED 25 VANNRETT HVOR JEG HAR SANGSCENE... hjELP! 10000 takk for god hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå