Gjest Elisabeth Eriksen Skrevet 20. oktober 2003 Skrevet 20. oktober 2003 Jeg har løst nesten hele oppgaven, men mangler 23 V. De bokstavene jeg har er: _ I _ E _K _E _ Er jeg helt "på jordet" eller stemmer de, og ender ordet på noe med AKTER ?
Gjest ova Skrevet 20. oktober 2003 Skrevet 20. oktober 2003 Ja, dette skulle stemme ! De fire første bokstavene blir et tall !!! ova
Gjest Elisabeth Eriksen Skrevet 20. oktober 2003 Skrevet 20. oktober 2003 Da blir svaret fireakter, men hvor har du funnet svaret ? Jeg har det meste av oppslagsverk, men ikke funnet det. Ellers - har du fått til 27 lodrett. Stikkordet er innhentet - og jeg har fått ordet innkjørt.
Gjest Terje Skrevet 20. oktober 2003 Skrevet 20. oktober 2003 - skrev (På 20.10.2003 den 7.20): Jeg har løst nesten hele oppgaven, men mangler 23 V. De bokstavene jeg har er: _ I _ E _K _E _ Er jeg helt "på jordet" eller stemmer de, og ender ordet på noe med AKTER ? Er det noen som kan hjelpe meg med et ord i NM i kryssord 4.runde? Det gjelder Billedkryss:Nest nederste linje vannrett. Stikkordet er: TRE og jeg mangler første bokstaven. Resten av ordet er : _RÅOLDER. På forhand Takk.
Gjest Terje Skrevet 20. oktober 2003 Skrevet 20. oktober 2003 - skrev (På 20.10.2003 den 7.20): Jeg har løst nesten hele oppgaven, men mangler 23 V. De bokstavene jeg har er: _ I _ E _K _E _ Er jeg helt "på jordet" eller stemmer de, og ender ordet på noe med AKTER ? Er det noen som kan hjelpe meg med et ord i NM i kryssord 4.runde? Det gjelder Billedkryss:Nest nederste linje vannrett. Stikkordet er: TRE og jeg mangler første bokstaven. Resten av ordet er : _RÅOLDER. På forhand Takk.
Gjest Elisabeth Eriksen Skrevet 20. oktober 2003 Skrevet 20. oktober 2003 Svaret er GRÅOLDER. Funnet i Tanums rettskr.bok under grå .
Gjest ova Skrevet 20. oktober 2003 Skrevet 20. oktober 2003 - skrev (På 20.10.2003 den 11.25): Da blir svaret fireakter, men hvor har du funnet svaret ? Jeg har det meste av oppslagsverk, men ikke funnet det. Ellers - har du fått til 27 lodrett. Stikkordet er innhentet - og jeg har fått ordet innkjørt. Fireakteren fant jeg under skuespill i NKL. Jeg har også innkjørt - finner belegg for det i NRO ova
Gjest Willy Skrevet 22. oktober 2003 Skrevet 22. oktober 2003 - skrev (På 20.10.2003 den 11.25): Da blir svaret fireakter, men hvor har du funnet svaret ? Jeg har det meste av oppslagsverk, men ikke funnet det. Ellers - har du fått til 27 lodrett. Stikkordet er innhentet - og jeg har fått ordet innkjørt. Hei! Fireakter står også i Norsk Riksmålsordbok bind V Forklart med drama eller skuespill i fire akter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå