Gjest Jens Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Trenger hjelp til nedre høyre hjørne. Lidelse Ovn Tiltak Konferanse Ville være takknemlig for litt hjelp Jens
Gjest odd Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 med ovn = varmelist skal du klare å løse dette hjørnet ganske enkelt. lykke til odd
Gjest Jens Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Hei Odd! Mange takk for hjelpen. Nå gikk det bra. Jens
Gjest Svein Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Trenger hjelp til nedre høyre hjørne. Lidelse Ovn Tiltak Konferanse Ville være takknemlig for litt hjelp Jens Hei Jens! Har sendt oppgaven fra meg, men husker at tiltak ble VILTSTELL. Kan konferanse bli STORMAKTSMØTE? Du får helt sikkert andre innspill i løpet av kvelden!
Gjest hans Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Trenger hjelp til nedre høyre hjørne. Lidelse Ovn Tiltak Konferanse Ville være takknemlig for litt hjelp Jens jeg takker også for hjelpen,hadde alt unntatt viltstell
Gjest hans Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Trenger hjelp til nedre høyre hjørne. Lidelse Ovn Tiltak Konferanse Ville være takknemlig for litt hjelp Jens stormaktsmøte har jeg notert
Gjest Britt Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Trenger hjelp til nedre høyre hjørne. Lidelse Ovn Tiltak Konferanse Ville være takknemlig for litt hjelp Jens Hallo. Kan dere hjelpe til med "den er konisk", det er det eneste som står igjen før oppgaven er i boks. Bum
Gjest bente og iver Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Trenger hjelp til nedre høyre hjørne. Lidelse Ovn Tiltak Konferanse Ville være takknemlig for litt hjelp Jens hei britt og odd. FESTESKRUEN er også konisk iver
Gjest Britt Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 plateskruen er konisk Takk for hjelpen, holder meg til plateskruen og bruker cello som instrument. Bum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå