Gå til innhold

by

Gjest igina

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Til venstre, 7 linjer ned, står det "by". Jeg har V--AR-I-GEN.

Har lett overalt, men hvis byllen som krysser øverst, blir svull, blir det jo enda verre.

Hjelp.......................

Skrevet

Du finner den om du søker her i NKL med de bokstavene du har som er riktige.

Skrevet

Hei!

Til venstre, 7 linjer ned, står det "by". Jeg har V--AR-I-GEN.

Har lett overalt, men hvis byllen som krysser øverst, blir svull, blir det jo enda verre.

Hjelp.......................

Vlaardingen

.........og den står her i NKL

Skrevet

NKL er her du er... Norsk Kryssordleksikon :)

Skrevet

Takk skal du ha!

Det skal jeg ønske meg til jul.

Skrevet

Snille deg, du er her på denne siden, den heter Norsk Kryssordleksikon. Har du ikke en søkemulighet på venstre side av skjermbilledet?

Hvis du mangler søkemuligheten vet jeg hvorfor og kan hjelpe deg videre, bare si fra.

Innlegg redigert. (11-21-09 22:53)

Skrevet

Hei!

Jeg har "søk" på toppen her, men ble ikke klokere av det.

Hadde blitt veldig glad om du ville hjelpe meg!!!!

Skrevet

Hei igina,

Jeg prøvde å sende deg en mail, men den ble avvist av din mottakerserver.

Du har tydeligvis kun diskusjonsforumet, som er en del av Norsk Kryssordleksikon hvor du kan være betalende medlem. Det er billig, bare 200 eller 300 kr. pr. år (jeg husker ikke helt). Men først får du anledning til en gratis prøveperiode.

Du må skrive http://kryssordleksikon.no som adresse i nettleseren din (f.eks. Explorer) for å få opp NKL.

Til høyre i billedet på samme linje som det gule feltet klikker du på "Registrer deg som bruker", og så er du igang.

Håper det går greit?

Kryssord Dagbladet står under siden Diskusjon, klikk i den grå linjen undet det gule feltet. Beklager hvis jeg er for detaljert, men skal det være, så skal det være!

Innlegg redigert. (11-22-09 22:56)

Skrevet

Tusen takk for hjelpen. Jeg har ganske riktig bare brukt "diskusjon", men jeg har betalt 200 kroner, så da kan jeg vel slå meg løs.

Blir spennende til onsdag og se hvordan dette virker.

Mange takk!!!!

Igina.

Skrevet

Snille deg, du er her på denne siden, den heter Norsk Kryssordleksikon. Har du ikke en søkemulighet på venstre side av skjermbilledet?

Hvis du mangler søkemuligheten vet jeg hvorfor og kan hjelpe deg videre, bare si fra.

Innlegg redigert. (11-21-09 22:53)

Det hender av og til hos meg at leksikonet ikke starter. Da mangler hele den venstre blokken som har "Angi søkeord:" øverst. Jeg vet ikke hva som forårsaker dette. Jeg avslutter da nettleseren og starter den pånytt.

Jeg skriver dette fordi det kanskje hos andre kan være en permanent tilstand?

Skrevet

Tusen takk for hjelpen. Jeg har ganske riktig bare brukt "diskusjon", men jeg har betalt 200 kroner, så da kan jeg vel slå meg løs.

Blir spennende til onsdag og se hvordan dette virker.

Mange takk!!!!

Igina.

bare hyggelig. Du kan jo prøve med det samme !

Innlegg redigert. (11-22-09 17:51)

Gjest macknife
Skrevet

Det hender av og til hos meg at leksikonet ikke starter. Da mangler hele den venstre blokken som har "Angi søkeord:" øverst. Jeg vet ikke hva som forårsaker dette. Jeg avslutter da nettleseren og starter den pånytt.

Jeg skriver dette fordi det kanskje hos andre kan være en permanent tilstand?

Hvilken nettleser bruker du? Explorer eller noe annet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...