Gå til innhold

517 Start

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt under midten, START loddrett. Jeg har --IRE på løsningen, men finner ingenting det kunne passe med. Siden ingen andre har nevnt dette, har jeg sikkert lakket meg inn i hjørnert selv. Tar gjerne tips.

Fortsetter under...

Skrevet
  - skrev (På 1.11.2009 den 17.01):

Litt under midten, START loddrett. Jeg har --IRE på løsningen, men finner ingenting det kunne passe med. Siden ingen andre har nevnt dette, har jeg sikkert lakket meg inn i hjørnert selv. Tar gjerne tips.

- spire - :-)

Gjest trønderkjærring
Skrevet
  - skrev (På 1.11.2009 den 17.01):

Innlegg redigert. (11-01-09 18:07)

Skrevet
  - skrev (På 1.11.2009 den 17.05):

- spire - :-)

Sunni Unni, han ba om et tips!

Skrevet

Takk for den alle sammen! Jeg forkastet spire i hodet av en eller annen grunn. Frøet er før spiren eller noe slikt.

Da kan man være spent på biffen til løsningen kommer. Ser heller ikke noe annet enn H.

Annonse

Skrevet

her er en evig syklus, frøet kommer også til sist etter at bien og blomsten har gjort sitt :-)

Skrevet
  - skrev (På 1.11.2009 den 17.06):

Sunni Unni, han ba om et tips!

Og det fikk han. Og jeg dro for å se Et dukkehjem, som ikke var en helt gæren oppsetning. Men jeg skjønner jo at jeg må ha gjort noe fryktelig galt her. Måtte Vårherre og alle andre tilgi meg! Amanda Miranda, ikke vær så streng!

Skrevet

På en skala fra null til ti var din forbrytelse på trinn ett, så du slipper unna med en klem.

Innlegg redigert. (11-02-09 10:26)

Skrevet

Den trengte jeg :-) Du er en knupp! Klem til deg også.

Gjest birkebeiner
Skrevet

...Das Ewig-Weibliche zieht uns hinan....

Annonse

Skrevet
  - skrev (På 2.11.2009 den 15.08):

...Das Ewig-Weibliche zieht uns hinan....

Aber doch! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...