Gå til innhold

anonym hjelper

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne "anonym hjelper" minner meg mye om en advokat og FrP-politiker i Drammen som skriver og skriver inlegg i lokalavisen Drammens Tidende. Han vet alt om alt og alle andre er idioter.

Men dette har vel vært diskutert før?

Jeg har forsøkt å hinte ham/henne noen ganger. Har tydeligvis et problem av noe slag, jeg ønsket ham bare god bedring. Får sjikane fordi andre ikke vet like mye som ham/henne til å føle seg bedre, får vi bare bære over.

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/8354-anonym-hjelper/#findComment-33363
Del på andre sider

Denne "anonym hjelper" minner meg mye om en advokat og FrP-politiker i Drammen som skriver og skriver inlegg i lokalavisen Drammens Tidende. Han vet alt om alt og alle andre er idioter.

Men dette har vel vært diskutert før?

I min jobb, jobbes det med å skryte veldig av ønsket adferd, og heller prøve å overse/ignorere uønsket adferd. (Webster Stratton).Veldig mange mennesker, barn og voksne, har et veldig stort behov for oppmerksomhet, og kan en ikke få det på gode handlinger/utsagn, så får en jo helt sikkert det på dårlige handlinger/utsagn.

Anonym hjelper har opptil flere ganger hjulpet meg med løsninger og med kunnskap om hvor jeg kan finne forklaringer på ord jeg har undret meg på, for det er ikke tvil hos meg om at Anonym hjelper har et meget "klokt hode."

Hos oss, har vedkommendes svar ofte blitt til god underholdning, selv om også jeg har fått noen "skarpe" svar innimellom.

La ikke Anonym hjelper ødelegge for noen, men ta imot hjelpen vedkommende gir, og overse kritikken.

I dag er det nytt kryssord , og nye utfordringer.

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/8354-anonym-hjelper/#findComment-33371
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...