Gjest hans Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 jeg synes oppgave 2 er morsom, men får den ofte slett ikke til.enkelte ganger detter ordene inn av seg selv, andre ganger er jeg hjernetom. denne gangen har jeg skrevet sprayboks vannrett øverste linje, men tror du jeg klarer loddrett helt til venstre,ikke faen. har noen tips?
Gjest Meisa Skrevet 10. mai 2003 Skrevet 10. mai 2003 jeg synes oppgave 2 er morsom, men får den ofte slett ikke til.enkelte ganger detter ordene inn av seg selv, andre ganger er jeg hjernetom. denne gangen har jeg skrevet sprayboks vannrett øverste linje, men tror du jeg klarer loddrett helt til venstre,ikke faen. har noen tips? Hva får dere på tredje nederste linje da? Finner bare ord som begynner på over, og de passer så dårlig.
Gjest elise Skrevet 10. mai 2003 Skrevet 10. mai 2003 jeg synes oppgave 2 er morsom, men får den ofte slett ikke til.enkelte ganger detter ordene inn av seg selv, andre ganger er jeg hjernetom. denne gangen har jeg skrevet sprayboks vannrett øverste linje, men tror du jeg klarer loddrett helt til venstre,ikke faen. har noen tips? Hei Meisa! Prøv med ORESTAMME.
Gjest hans Skrevet 10. mai 2003 Skrevet 10. mai 2003 jeg synes oppgave 2 er morsom, men får den ofte slett ikke til.enkelte ganger detter ordene inn av seg selv, andre ganger er jeg hjernetom. denne gangen har jeg skrevet sprayboks vannrett øverste linje, men tror du jeg klarer loddrett helt til venstre,ikke faen. har noen tips? takk til deg elise,har klart å fylle ut alt takket være parasoll fra deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå