Gå til innhold

514 Stadion - Bregne

Anbefalte innlegg

Gjest marithea
Skrevet

stadion, nederste linje. Har fått Idretts til å begynne med, men så stopper det. Hjelp å få? Selvfølgelig.

Fant det ut, idrettsarrangementssted, men kan noen hjelpe med første del av bregne, loddrett 7 fra venstre og 8 fra toppen.

Har funnet dette også.

Innlegg redigert. (10-11-09 21:51)

Skrevet

Innlegget utgår...

Innlegg redigert. (10-12-09 07:46)

Skrevet

Stadion er Hansens spørreord !

Innlegg redigert. (10-11-09 22:01)

Skrevet

stadion, nederste linje. Har fått Idretts til å begynne med, men så stopper det. Hjelp å få? Selvfølgelig.

Fant det ut, idrettsarrangementssted, men kan noen hjelpe med første del av bregne, loddrett 7 fra venstre og 8 fra toppen.

Har funnet dette også.

Bregne begynner på K

Skrevet

Har funnet dette også.

Jeg gikk inn på diskusjonen om Bregne, men der var det jo ingenting vettugt.

Jeg står også fast på BREGNE, 8. ovenfra og 7. fra venstre.

Jeg mangler førstebokstavene i BOLIGOMRÅDE og SOLIDE.

Gjest Ellinor
Skrevet

Tror det blir karsporeplantevariant. Boligområdet blir kral og solide blir da pene.

Skrevet

Takk for svar.

Hadde følelsen av at det hadde noe med sporeplante å gjøre. Bregnene er jo full av sporer på undersiden av bladene.

Når det gjelder bolig har jeg følelsen av at vi da er i Afrika, i en kraal. Dette er vel egentlig nederlandsk ord, fra den tiden de regjerte der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...