Gjest einar Skrevet 23. september 2009 Skrevet 23. september 2009 Her var det mye Hansen Special, og mye var heller ikke så rett fram som jeg er vant til. Alt i alt ikke helt lett, nei. Men jeg tror jeg er i mål. Det er noen litt rare ord et par steder. Jeg får se hva folk spør om.
Gjest Per Skrevet 23. september 2009 Skrevet 23. september 2009 Ja i dag var Hansen akkurat passe venskelig - og mange fine ord. Jeg undrer litt på midten av frokosten - nederste vannrette. Der har jeg ---------forbruks--------. Noen som har en bedre løsning der ?
Gjest birkebeiner Skrevet 23. september 2009 Skrevet 23. september 2009 ... har kommet fram til samme løsning.
Gjest -Kjell Skrevet 25. september 2009 Skrevet 25. september 2009 Ja i dag var Hansen akkurat passe venskelig - og mange fine ord. Jeg undrer litt på midten av frokosten - nederste vannrette. Der har jeg ---------forbruks--------. Noen som har en bedre løsning der ? Her er snusk (fra Hansen, antakelig). Første del av ordet kan man bruke, men ikke forbruke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå