Gjest -Kjell Skrevet 10. september 2009 Skrevet 10. september 2009 Insektet loddrett ca. klokka 8 virker helt ukjent. Er 2. bokstav k eller n? Blindbokstaven er jeg blind for. Einar sukker under temaet 'endelig' at Hansens synonymvalg ofte er noe på siden. I denne utgaven er det utpreget. Eksempler nedenfor, men ikke les videre hvis du ikke vil se løsninger i klartekst. Føde/Gyte Hoste/Nyse Endelig/Optimal Kompensering/Oppdek?ing Dydig/From
Gjest Øyvind Skrevet 10. september 2009 Skrevet 10. september 2009 Den andre bokstaven er 'n'. Blindbokstaven er 'b'.
Gjest amanda Skrevet 10. september 2009 Skrevet 10. september 2009 Insektet loddrett ca. klokka 8 virker helt ukjent. Er 2. bokstav k eller n? Blindbokstaven er jeg blind for. Einar sukker under temaet 'endelig' at Hansens synonymvalg ofte er noe på siden. I denne utgaven er det utpreget. Eksempler nedenfor, men ikke les videre hvis du ikke vil se løsninger i klartekst. Føde/Gyte Hoste/Nyse Endelig/Optimal Kompensering/Oppdek?ing Dydig/From Her i NKL får du instant svar på insektet :-) Innlegg redigert. (09-10-09 14:35)
Gjest Ryanne Skrevet 13. september 2009 Skrevet 13. september 2009 Insektet loddrett ca. klokka 8 virker helt ukjent. Er 2. bokstav k eller n? Blindbokstaven er jeg blind for. Einar sukker under temaet 'endelig' at Hansens synonymvalg ofte er noe på siden. I denne utgaven er det utpreget. Eksempler nedenfor, men ikke les videre hvis du ikke vil se løsninger i klartekst. Føde/Gyte Hoste/Nyse Endelig/Optimal Kompensering/Oppdek?ing Dydig/From Hansens synonymer duger, synes jeg. Hvis han hele tiden skulle bruke de mest alminnelige, blir oppgavene for lette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå