Gå til innhold

var

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må ha noe feil, får ikke til VAR loddrett 8 fra toppen og 6 fra høyre. Har MT som andre og tredje bokstav?? Og dermed sliter jeg med slutten på forakt og. Noen som kan hjelpe meg??

Fortsetter under...

Skrevet

litt vanskelig å hinte her , men tenk på at en som er var ikke tåler så mye

si fra hvis det ikke hjelper

Innlegg redigert. (08-16-09 14:26)

Skrevet
  - skrev (På 16.8.2009 den 12.16):

Jeg må ha noe feil, får ikke til VAR loddrett 8 fra toppen og 6 fra høyre. Har MT som andre og tredje bokstav?? Og dermed sliter jeg med slutten på forakt og. Noen som kan hjelpe meg??

Hei amanda, lenge siden jeg har sett deg her. Takk for hjelpa, da løsnet det for meg. Rart hvordan en kan låse seg i tankegangen. Og da må siste blindbokstav i forakt bli F?

Skrevet

Hei sosi, den siste bindbokstaven i forakt, er den samme som den nest siste i medisin.Hilsen Kari S.

Jeg var for sent ute.

Innlegg redigert. (08-16-09 14:29)

Skrevet
  - skrev (På 16.8.2009 den 12.26):

Hei amanda, lenge siden jeg har sett deg her. Takk for hjelpa, da løsnet det for meg. Rart hvordan en kan låse seg i tankegangen. Og da må siste blindbokstav i forakt bli F?

fint at det hjalp, og at du fant F

Jeg er pensjonist med hytte i skjærgården, uten internett, så derfor et langt fravær i sommer. Men har fått Hansen i hus og på plass, noen ganger i skarp konkurranse med min sønn. De ler av oss i butikken når vi kommer sammen og kjøper to Dagbla`, men vi koser oss med Hansen til stearinlys når alle de andre er i seng. Sommer !! Men idag er det regn og kuling.

Skrevet

Takk. Men jeg sitter her og ser på ordet jeg har fått på FORAKT. Er det bare jeg som føler at det er litt rart med 7, 8, og 9 bokstav? Føler de ikke skulle vært der. Men har vel låst tankegangen her og, eller har noe feil.

Annonse

Skrevet
  - skrev (På 16.8.2009 den 12.32):

Takk. Men jeg sitter her og ser på ordet jeg har fått på FORAKT. Er det bare jeg som føler at det er litt rart med 7, 8, og 9 bokstav? Føler de ikke skulle vært der. Men har vel låst tankegangen her og, eller har noe feil.

rop

Ja, jeg hadde feil på starten, så nå ga det mening gitt. Takk.

Innlegg redigert. (08-16-09 14:39)

Skrevet

det er riktig og helt logisk, første delord betyr menneskeforakter

Innlegg redigert. (08-16-09 14:39)

Skrevet
  - skrev (På 16.8.2009 den 12.18):

litt vanskelig å hinte her , men tenk på at en som er var ikke tåler så mye

si fra hvis det ikke hjelper

Innlegg redigert. (08-16-09 14:26)

Når det gjelder var trodde jeg løsningen er et annet ord for (pute)var??

og ikke har noe å gjøre med en person som er var? Eller er jeg på villspor?

Skrevet

Hei kleo. Etter hjelp fra amanda som du kan lese her ,tror jeg du er på villspor. Hos meg stemte det bra med en person som er var. Lykke til om du ikke har fått det til allerede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...