Gå til innhold

antar nr 506

Anbefalte innlegg

Skrevet

langt nede i høyre hjørne står det ANTAR, og jeg mangler 1. og 4. bokstav. Jeg syns det svaret jeg får på Kake, (samme område) også er helt på jordet. Noe må kanskje være feil her, kan noen prøve å rettlede meg? På kake ville jeg helst skrive ruke, men det løser seg ikke uansett.

Fortsetter under...

Skrevet

Hei heidi, den kaka holdt jeg og på med lenge, men fikk det til å bli roks som er en småkake etter hva jeg har funnet ut. Og da løser sikkert antar seg for deg også.

Skrevet
  - skrev (På 15.8.2009 den 18.53):

langt nede i høyre hjørne står det ANTAR, og jeg mangler 1. og 4. bokstav. Jeg syns det svaret jeg får på Kake, (samme område) også er helt på jordet. Noe må kanskje være feil her, kan noen prøve å rettlede meg? På kake ville jeg helst skrive ruke, men det løser seg ikke uansett.

Prøv med en S som første bokstav i Antar. Klarer du resten:-)?

Skrevet
  - skrev (På 15.8.2009 den 18.57):

Hei heidi, den kaka holdt jeg og på med lenge, men fikk det til å bli roks som er en småkake etter hva jeg har funnet ut. Og da løser sikkert antar seg for deg også.

Takk Sosi. Trodde det måtte bli svaret på antar sjø, men fant ikke kaka. Da er den ferdig.

Skrevet
  - skrev (På 15.8.2009 den 18.58):

Prøv med en S som første bokstav i Antar. Klarer du resten:-)?

Takk takk. Nå er den løst. :)

Skrevet

Da er du heldig heidi, jeg strir enda med å forstå spade , vannrett andre linje, hva slags skikkelse sitt etternavn er dette? og var loddrett 8 fra toppen mot høyre. Men bra jeg kunne hjelpe.

Innlegg redigert. (08-15-09 22:34)

Annonse

Gjest Øyvind
Skrevet

En film heter Malteserfalken ...

Skrevet

Kjent filmskuespiller fra gamle dager

Skrevet
  - skrev (På 15.8.2009 den 19.00):

Takk takk. Nå er den løst. :)

Da spør jeg rett ut, er det bogart??

Og det var det det jo, men hadde ikke klart det uten hjelp. Mente det måtte bli det, men så ikke sammenhengen. Takk og takk for den. Men hvor kommer spade inn i bildet??

Innlegg redigert. (08-15-09 23:15)

Skrevet

Sam Spade var en detektivhelt i en romanserie fra 40-tallet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...