Gå til innhold

Onsdag 178

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener at jeg har den i boks allerede. Den var noe mer vanskelig enn vanlig, grunnet mange lange Hansen'ske løsningsord. Denne gangen har han vært ekstraordinært oppfinnsom.

Innlegg redigert. (08-12-09 15:22)

Fortsetter under...

Gjest ann-mette
Skrevet

Helt enig. Likte godt FREGNE, loddrett fra øverste linje

Skrevet

Enig. Men også våpentype i linje 7, loddrett. Først trodde jeg at Hansen hadde begynt å stamme....

Gjest Karsten
Skrevet
  - skrev (På 12.8.2009 den 12.41):

Jeg mener at jeg har den i boks allerede. Den var noe mer vanskelig enn vanlig, grunnet mange lange Hansen'ske løsningsord. Denne gangen har han vært ekstraordinært oppfinnsom.

Ja,jeg er enig med dere.Hansen fortjener ros for denne!

Skrevet

Jeg har korrigert meg selv. Dagens kryssord er nr 178, ikke 176.

Skrevet

Er enig med dere selv om jeg er langt fra ferdig. Men hvis våpentype og fregne er rett hos meg var det oppfinnsomme ord.

Annonse

Skrevet

Enig med dere, nye morsomme Hansen-ord. Men jeg har et problem:Irsk, loddrett, nede til høyre. De første 6 bokstaver er grei. Hva skal det være mellom k og l? Er jeg helt på villspor, eller?

Skrevet

Jeg har fått de siste 4 bokstavene. rmål. Se litt om igjen på vannrett matematiker!

Gjest birkebeiner
Skrevet
  - skrev (På 12.8.2009 den 13.49):

Enig med dere, nye morsomme Hansen-ord. Men jeg har et problem:Irsk, loddrett, nede til høyre. De første 6 bokstaver er grei. Hva skal det være mellom k og l? Er jeg helt på villspor, eller?

Tror ikke det, men jeg har Å som nest siste bokstav om det kan hjelpe deg noe, men muligens andre løsninger også.

Gjest birkebeiner
Skrevet
  - skrev (På 12.8.2009 den 14.13):

Jeg har fått de siste 4 bokstavene. rmål. Se litt om igjen på vannrett matematiker!

Ser ut som vi tenker i de samme baner, Einar

Skrevet
  - skrev (På 12.8.2009 den 13.49):

Jeg har ---mål som avslutning på det irske språket.

Skrevet

Det er så godt når alle er enige. Men litt uenighet en gang i blant krydrer tilværelsen...

Annonse

Skrevet

Denne var gøy, men vanskelig. Masse Hansen-ord. Men nå tror jeg at jeg er i havn.

Skrevet

Slutter meg til dere, denne oppgaven var morsom. Håper Hansen kikker inn på forumet og blir stimulert til fortsatt artige oppgaver. Kari S.

Skrevet

Enig at denne var morsom. Jeg lo høyt etter å ha grublet lenge på hva megikeren utfører.

Skrevet
  - skrev (På 12.8.2009 den 14.13):

Takk Einar. Ja, jeg hadde feil på matematiker. Nå ordnet det seg. God helg m/ Hansen.

Skrevet
  - skrev (På 12.8.2009 den 14.22):

Blir med i samme bane!

mangler 5 bokstaven i bonde øverst til venstre, så er alt løst.Artig den med våpentype, men helt riktig.

Skrevet
  - skrev (På 12.8.2009 den 14.22):

Blir med i samme bane!

Jeg har fått en B. Er et redskap for høsting av korn. Kanskje ikke så mye brukt i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...