Gjest ami Skrevet 10. august 2009 Skrevet 10. august 2009 Jeg har greid nesten hele kryssordet nå, men klarer ikke å finne ut hva som kommer etter "spare" fire ruter loddrett.Har slutten-"formidlings"----osv. Er det"tips" eller "pris"?Det lange ordet helt til venstre fra toppen.
Gjest Andrine Skrevet 10. august 2009 Skrevet 10. august 2009 Jeg er nesten sikker på at du har hatt en slik til å putte penger på i din barndom! (Sammen med første del av ordet.)
Gjest ami Skrevet 10. august 2009 Skrevet 10. august 2009 Jeg har greid nesten hele kryssordet nå, men klarer ikke å finne ut hva som kommer etter "spare" fire ruter loddrett.Har slutten-"formidlings"----osv. Er det"tips" eller "pris"?Det lange ordet helt til venstre fra toppen. Takk,Andrine! Så bortreist kan man være!
Gjest Bård Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 Men hva kommer etter formidlings??? Tar gjerne hele slutten...
Gjest heidi Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 Sparegrisformidlingsfasilitet. Mulig fasilitet ble skrevet med en c i stedet for s, for om jeg ikke husker feil, så ble land: cuba.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå