Gå til innhold

nr. 503 Elv

Anbefalte innlegg

Skrevet

6. linje ovenfra, helt til venstre, elv. har les?a. lesja? finner det ikke. mulig s-en er gal og.

Innlegg redigert. (07-25-09 14:23)

Gjest einar
Skrevet

Jeg har fått det samme som deg. Men jeg kan ikke finne noen elv med bokstavene Les?a. Jeg mener at bokstaven s er rett. Vi får vente litt og se om det kommer noen glupe innspill.

Gjest macknife
Skrevet

6. linje ovenfra, helt til venstre, elv. har les?a. lesja? finner det ikke. mulig s-en er gal og.

tok et søk i NKL og ser at RH har brukt Lesja som elv før, selv om det ikke ernoen elv som heter det, ifølge lokalkjente.

Skrevet

Hei

RHs geografiske navn kan av og til virke noe tvilsomme, men det finns ei elv som heter LESNA, som er ei sideelv til elva Bug i Østeuropa. Hva som er fasit her vet jeg ikke. Egon

Skrevet

ser ut tilå stemme den ja, går for lesna!

Gjest einar
Skrevet

Hei

RHs geografiske navn kan av og til virke noe tvilsomme, men det finns ei elv som heter LESNA, som er ei sideelv til elva Bug i Østeuropa. Hva som er fasit her vet jeg ikke. Egon

Da går jeg også for Lesna.

Takk for hjelpen, Egon!

Gjest Lattas
Skrevet

Hei

Takker. Fikk bekreftet at Lesna river is a tributary to Bug river; som betyr at elva Lesna er en sideelv til elva Bug.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...