Gjest sosi Skrevet 22. juli 2009 Skrevet 22. juli 2009 Hei alle sammen. Så nære som det var i dag at jeg fikk den til. Men selvsagt måtte det være noe. Innbitthet, loddrett helt til høyre midt på, mangler jeg blindbokstavene i. Virker helt ukjent for meg. Kongler, vannrett 7 rader opp til venstre mangler jeg første bokstav. Olav angell, loddrett fra toppen midt på lurer jeg litt på de siste 5-6 bokstavene. Har alle uten blindbokstaven, men tror det må være noe feil hos meg for jeg får ingen mening i ordet. Kan hende jeg har feil på fuglen. Noen som kan få meg på rett kjøl??
Gjest sosi Skrevet 22. juli 2009 Skrevet 22. juli 2009 Er det kanskje feil i kryssordet? At det mangler en bokstav på Olav Angell??
Gjest sosi Skrevet 22. juli 2009 Skrevet 22. juli 2009 Hei alle sammen. Så nære som det var i dag at jeg fikk den til. Men selvsagt måtte det være noe. Innbitthet, loddrett helt til høyre midt på, mangler jeg blindbokstavene i. Virker helt ukjent for meg. Kongler, vannrett 7 rader opp til venstre mangler jeg første bokstav. Olav angell, loddrett fra toppen midt på lurer jeg litt på de siste 5-6 bokstavene. Har alle uten blindbokstaven, men tror det må være noe feil hos meg for jeg får ingen mening i ordet. Kan hende jeg har feil på fuglen. Noen som kan få meg på rett kjøl?? Fant innbitthet selv, hadde ikke hørt det før.
Gjest Stig Skrevet 22. juli 2009 Skrevet 22. juli 2009 Er det kanskje feil i kryssordet? At det mangler en bokstav på Olav Angell?? tigerstadsromanserieskaper
Gjest sosi Skrevet 22. juli 2009 Skrevet 22. juli 2009 I så fall, hva blir dyr da?? 4 linje fra bunnen vannrett.
Gjest macknife Skrevet 22. juli 2009 Skrevet 22. juli 2009 Fant innbitthet selv, hadde ikke hørt det før. og hva ble det? frenesi?
Gjest sosi Skrevet 22. juli 2009 Skrevet 22. juli 2009 okapi? Takk skal du ha. Ja, jeg fikk frenesti. Da er det bare første bokstav i kongler igjen gitt.
Gjest sosi Skrevet 22. juli 2009 Skrevet 22. juli 2009 Nå ble jeg nesten irritert på meg selv. Takk skal du ha. Snakker om at skuffene er rustne så en ikke får de opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå