Gjest Kleo Skrevet 1. juli 2009 Skrevet 1. juli 2009 Nesten nederst til venstre - vannrett. Har problemer med blindbokstavene - har et par forslag men synes de er "uvanlige". Og da fremkommer også problem med kryssende loddrett "studere". Noen som kan hinte??
Gjest Kleo Skrevet 1. juli 2009 Skrevet 1. juli 2009 Beklager feil opgavenr. - skal være dagens , nr. 172
Gjest Belladonna Skrevet 1. juli 2009 Skrevet 1. juli 2009 Jeg har ikke dette kryssordet, men synes det er morsomt å være "detektiv". Hvilke bokstaver har du, og hvor mange er ordet på?
Gjest Ryanne Skrevet 1. juli 2009 Skrevet 1. juli 2009 Nesten nederst til venstre - vannrett. Har problemer med blindbokstavene - har et par forslag men synes de er "uvanlige". Og da fremkommer også problem med kryssende loddrett "studere". Noen som kan hinte?? Jeg vet ikke helt, men har landet på sjelepant. Studere blir måle.
Gjest Ryanne Skrevet 1. juli 2009 Skrevet 1. juli 2009 Jeg vet ikke helt, som jeg skrev. Høres vel ikke så ille ut. Gi sjelen sin i pant? Har du et bedre forslag, så mottas det med stor takk. Er det forresten noen som har slutten på spionbyråer?
Gjest p-hafn Skrevet 1. juli 2009 Skrevet 1. juli 2009 Jeg vet ikke helt, som jeg skrev. Høres vel ikke så ille ut. Gi sjelen sin i pant? Har du et bedre forslag, så mottas det med stor takk. Er det forresten noen som har slutten på spionbyråer? Hvis du har Leda på sagnfigur og laks på fisk, finner du nok også slutten på byråene dine. Lykke til !
Gjest Ryanne Skrevet 1. juli 2009 Skrevet 1. juli 2009 Det har jeg, men får det fortsatt ikke til! Hjelp meg, da!
Gjest Ryanne Skrevet 1. juli 2009 Skrevet 1. juli 2009 Har endelig funnet det selv. Så enkelt er det altså når man ikke lenger er blind. Ha det fortsatt fint i varmen.
Gjest heidi Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Hvis du har Leda på sagnfigur og laks på fisk, finner du nok også slutten på byråene dine. Lykke til ! Hjelp, jeg evner ikke å se slutten på Spionbyråer? Mangler alle blindbokstavene i siste halvdel av ordet. Nederste linje.
Gjest heidi Skrevet 2. juli 2009 Skrevet 2. juli 2009 Takk takk. Endelig ferdig, tror jeg da, må se godt over hele en gang til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå