Gjest mette Skrevet 29. juni 2009 Skrevet 29. juni 2009 Nå er det hardt å tenke. Jeg jobber som baker....kan tro det var dåne-varmt i bakeriet :-) Har funnet meg en skyggeplass og skal ta til med resten av lørdagens. Men strander på 3 linje ovenfra til høyre. Vekst ? Får det til å slutte på --arber Slutterne må vel bli arrestforv??rerne. OI..........så var det nederst til høyre Barokk ? Takker om noen hjelper, så skal jeg prøve å løse resten selv :-))
Gjest dånnes Skrevet 29. juni 2009 Skrevet 29. juni 2009 Vekst slutter vel på URBÆR, og det blir vel ....FORVALTERNE, barokken vil jeg skal bli BISARR. .................:=)
Gjest mette Skrevet 29. juni 2009 Skrevet 29. juni 2009 Nå er det hardt å tenke. Jeg jobber som baker....kan tro det var dåne-varmt i bakeriet :-) Har funnet meg en skyggeplass og skal ta til med resten av lørdagens. Men strander på 3 linje ovenfra til høyre. Vekst ? Får det til å slutte på --arber Slutterne må vel bli arrestforv??rerne. OI..........så var det nederst til høyre Barokk ? Takker om noen hjelper, så skal jeg prøve å løse resten selv :-)) Takk for den. Hadde parkas som plagg............ puttis er jo et artig plagg da. Da falt jo alt på plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå