Gjest inger Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Bare et problem i dag, litt under midten ganske langt til høyre. Får det ikke til å stemme mellom innfall og finfordelte. Vil ha det til å bli luner og dispergerte, men det går jo ikke. Synspunkter?
Gjest heidi Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Fant et ord for finfordelte, og det var dispergerte, men da blir innfall veldig rart ja.
Gjest Egon Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 - skrev (På 20.6.2009 den 17.06): Bare et problem i dag, litt under midten ganske langt til høyre. Får det ikke til å stemme mellom innfall og finfordelte. Vil ha det til å bli luner og dispergerte, men det går jo ikke. Synspunkter? Hei Lurer på om man ikke kan bruke DISPENSERTE. Dispensere kan også bety å dele legemidler opp i mindre doser Egon
Gjest heidi Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 Min eldstesønn (læreren) korrigerte meg og sa det ble dispenserte ja.
Gjest inger Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 - skrev (På 20.6.2009 den 17.13): Hei Lurer på om man ikke kan bruke DISPENSERTE. Dispensere kan også bety å dele legemidler opp i mindre doser Egon Takk Egon, da går jeg for det. Var inne på tanken, men synes det var mer søkt enn dispergere. Inger:-) Takk til deg og Heidi, du skrev samtidig med meg. Ha en fin kveld ute ;-) Innlegg redigert. (06-20-09 19:20)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå