Gå til innhold

Å komme i mål

Anbefalte innlegg

Gjest Lattas

Det er alltid en god følelse å komme i mål. Nå rekker jeg å levere inn nr 497 før posten blir hentet kl 15. Skal prøve å ikke være så treg med å komme i gang med "Hansen på onsdag" denne gang. Blir masse stress. Men dere er jo så flinke til å ha svar på alt det jeg måtte lure på, og svare raskt også.

Fordelen med å være treg er at det er spurt og svart om det meste jeg måtte lure på, så det er bare å forsyne seg i forumet, når det står stilt i hodet.

Nå må jeg prøve å få inn i hodet mitt at gripe også kan være ty og ikke bare ta, hehe... er ikke så lett, når man er vant med å skrive ta i nesten alle kryssord. Blir fort en (u)vane.

Tusen takk til alle som bidrar i forumet :) Ha en fortsatt fin uke... Nå er det onsdagskryssordet som gjelder.

I siste del av juli skal jeg lage kryssord, litt i Hansen-stil (men blir jo bare amatør i forhold til hans ordkunnskaper) på ny hjemmeside. Den er ikke klar ennå, og jeg skal snart reise for å delta på landsturneringen i sjakk, så får komme tilbake til dette når jeg er tilbake midt i juli.

PS: Jeg er flink til å sende inn tips til NKL når jeg ikke finner ord der, og håper dere også kan bidra med å sende inn, slik at de oppdateres :)

Jeg fører inn kryssord med blyant og skriver over med penn etterpå.

Innlegg redigert. (06-18-09 14:35)

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/7967-%C3%A5-komme-i-m%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest einar

Jeg takker for godt innlegg. Det hender at jeg er bortreist eller er opptatt med et eler anner forefallende som jeg må prioritere. Derfor blir det til at jeg noen ganger "skulker" kryssordene til Hansen.

Men det er ikke med lett hjerte jeg gjør det.

Jeg kan for øvrig opplyse at jeg sist høst vant i det store lørdagskryssordet i VG etter å ha sendt inn i 35 år uten å vinne. Men det sier vel mer om vanskegraden på kyssordet og antallet som derfor sender inn enn konstant uflaks i 35 år.

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/7967-%C3%A5-komme-i-m%C3%A5l/#findComment-31715
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...