Gå til innhold

497 land

Anbefalte innlegg

Gjest Lattas
Skrevet

Øverst til høyre... har aria, men skal være en bokstav foran. Er det p eller s? var det resitere eller repetere på lese?

Gjest Andrine
Skrevet

Om du forandrer gripe fra ta til ty, så har du nok landet.

Gjest Lattas
Skrevet

Øverst til høyre... har aria, men skal være en bokstav foran. Er det p eller s? var det resitere eller repetere på lese?

Hjertelig takk for raskt svar! Å ja... skriver alltid ta automatisk jeg, og er jo ta og ikke ty i 99 av 100 kryssord.

Gjest amanda
Skrevet

Å resitere er å lese/deklamere, man kan repetere på andre måter (synge, spille etc)

Innlegg redigert. (06-18-09 18:07)

Gjest birkebeiner
Skrevet

Nå synes jeg du blir svært så pedagogisk, Amanda, er det læreren i deg som kryper frem?

Gjest amanda
Skrevet

Lærer jeg ikke og har aldri vært, bortsett fra å holde kurs på jobben. Ville bare begrunne for Lattas hvorfor jeg mener resitere må være det riktige (jeg har kastet kryssordet). Beklager hvis dette var i overkant kjedelig formulert, jeg er litt flau hvis jeg virker belærende.

Gjest birkebeiner
Skrevet

Hei!

Ikke er det kjedelig formulert, og det er heller ingen grunn til å være flau, men at du til tider kan være belærende er nå mitt inntrykk.

Gjest amanda
Skrevet

Javel, skal skjerpe meg, liker å hjelpe men ikke slik.

Jeg har fått beskjed fra deg tidligere om å holde meg til hint, ikke løsninger, og mener jeg har skjerpet meg der. Men det er ikke lett å gjøre alle til sild.

Innlegg redigert. (06-18-09 21:28)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...