Gå til innhold

496 - Forfatter

Anbefalte innlegg

Skrevet

15. rad ovenfra - 8 fra høyre - vannrett.

Jeg finner disse to: xxxdall og xxxnedy

Det er bare -dall som passer med målet loddrett, men da får jeg ikke drikken til å stemme.

Fortsetter under...

Skrevet

Hvor ser du etter forfattere? Og Ale er en like grei drikk som Ra er en grei gud.

Gjest Belladonna
Skrevet
  - skrev (På 9.6.2009 den 16.41):

15. rad ovenfra - 8 fra høyre - vannrett.

Jeg finner disse to: xxxdall og xxxnedy

Det er bare -dall som passer med målet loddrett, men da får jeg ikke drikken til å stemme.

Det er ingen av disse. Din første "d" er riktig. Litt mer hjelp, den siste er "a".

Innlegg redigert. (06-09-09 19:16)

Skrevet
  - skrev (På 9.6.2009 den 17.08):

Hvor ser du etter forfattere? Og Ale er en like grei drikk som Ra er en grei gud.

Hvis det skal bli ALE, så må vel forfatteren bli KENNEDY. Men det er jo ikke noe mål som heter NL.

Skrevet

Hør på Belladonna, da! (Mål -omv = ld)

Skrevet

Da må det være en forfatter som ikke står i kryssordleksikonet.

Og skinnet, lurer stadig på om det skal være fra løve, rev eller ulv.

Annonse

Gjest Belladonna
Skrevet

Kjære deg, Gerd! Har du i det hele tatt tatt deg bryet med å søke her? Hvis du skriver forfatter, 7 i søkefeltet og skriver inn de bokstavene jeg sa det var, finner du forfatteren i den listen som kommer opp.

Gjest Andrine
Skrevet

Jeg lurer på om ikke du Gerd har feil på spiss? At det er derfor at du ikke finner forfatteren.

Gjest bente
Skrevet
  - skrev (På 9.6.2009 den 17.15):

Det er ingen av disse. Din første "d" er riktig. Litt mer hjelp, den siste er "a".

Innlegg redigert. (06-09-09 19:16)

Hvis man tar seg tid til å lese igjennom innleggene som omhandler nr.496, vil man se at navnet på forfatteren er skrevet rett ut i ett av innleggene. Da bruker man bare sin egen tid og forventer ikke at andre skal bruke sin tid på drøvtygging.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...