Gå til innhold

bilprodusent og rett

Anbefalte innlegg

Gjest gubba
Skrevet

Er enig i at 496 er vanskelig. Har brukt lang tid og sitter fast 2 steder. Vannrett midt på nede og rett midt på helt til høyre. Ser at Olav er her og tror jeg kan det meste.

Fortsetter under...

Skrevet

På rett fikk jeg falafel som er en slags hyrtigrett fra midtøsten tror jeg. Og blindbokstaven i bilprodusent er c.

Syns og den var vrien i dag.

Gjest gubba
Skrevet
  - skrev (På 6.6.2009 den 16.40):

Er enig i at 496 er vanskelig. Har brukt lang tid og sitter fast 2 steder. Vannrett midt på nede og rett midt på helt til høyre. Ser at Olav er her og tror jeg kan det meste.

Takk for hjelpa. God helg.

Skrevet

I like måte gubba. Nå er jeg i havn med hele kryssordet.

Gjest dånnes
Skrevet
  - skrev (På 6.6.2009 den 16.58):

På rett fikk jeg falafel som er en slags hyrtigrett fra midtøsten tror jeg. Og blindbokstaven i bilprodusent er c.

Syns og den var vrien i dag.

Jeg fikk blindbokstaven til å bli K. Amrikansk bilprodusent??

Skrevet

Min feil, beklager. Jeg fikk og K

Annonse

Skrevet
  - skrev (På 6.6.2009 den 17.19):

Jeg fikk blindbokstaven til å bli K. Amrikansk bilprodusent??

Tucker var en fremsynt mann og produserte i 1948 en helt spesiell bil, med bl.a. helikoptermotor. For å kalle seg bilprodusent måtte han produsere minimum 150 biler, noe han med et nødskrik greide. Og det var det. Ram motbør fra etablerte produsenter feide ham av banen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...