Gå til innhold

Nr. 495

Anbefalte innlegg

Gjest punky
Skrevet

Det er 2. gang jeg prøver meg på denne oppg. Er det regler for når man kan spørre øm råd og vink ?

Skrevet

Hei! Nei, det er det ikke. Spør om hva du vil når du vil :-)

Gjest punky
Skrevet

OK, da prøver jeg. Det gjelder maratonløpet. Kan det stemme at det skal slutte med REGI. Mener at E og I er riktig, og klarer ikke å finne en annen vettug endelse

Gjest sonja
Skrevet

Det er 2. gang jeg prøver meg på denne oppg. Er det regler for når man kan spørre øm råd og vink ?

Jeg tror maratonløpet må slutte på test, t-en passer i det loddrette pynteglad, tror jeg da .Hilsen Sonja.

Gjest makni
Skrevet

OK, da prøver jeg. Det gjelder maratonløpet. Kan det stemme at det skal slutte med REGI. Mener at E og I er riktig, og klarer ikke å finne en annen vettug endelse

Jeg har TEST til slutt, det passer med resten hos meg.

Fortsatt god pinse, nyt været .

Gjest Magnus
Skrevet

Er rimelig sikker på det må bli test, det passet greit med pynteglad.

Været? Regner som bare det og kraftig vind her i nord. Har ikke vært utfor døra.

Gjest makni
Skrevet

Synd for dere. Her på østlandet har det vært strålende vær i dag, og det blir visst det i morgen også, så det skal vi virkelig nyte.

Gjest punky
Skrevet

Jeg har TEST til slutt, det passer med resten hos meg.

Fortsatt god pinse, nyt været .

Finner testen rimelig, hadde nips defor i, så var den oppgaven ferdig. Er det en lignende oppg. på onsdager?

Gjest Kari S
Skrevet

Hei punky, velkommen i forumet, hold ut, onsdag kommer det et nytt Hansen kryssord. Mvh. Kari S.

Gjest unnis
Skrevet

Ferdig med kryssordet, og atter en dag med strålende sol. Kan vel ikke bli stort bedre :) God pinse til dere alle.

vh Unni S

Gjest -Kjell
Skrevet

Er det bare jeg som reagerer på dette hansenordet? Jeg kunne til nød gått med på manndomsutholdenhetstest, men u.m.t. har ikke noen egentlig betydning, vel fordi u.m. ikke har det.

Gjest Davido
Skrevet

Synes det er helt greit, jeg :-)

De to ordene som er sammensatt er "Utholdenhet" og "manndomstest". Jeg leser ikke inn "Utholdenhetsmanndom" + "test", eventuelt det "bedre" "Manndomsutholdenhet" + "test".

Men jeg synes Lørdags-Hansen de par siste gangene har vært i overkant enkle.

Gjest -Kjell
Skrevet

Ja, du har rett i begge deler. Jeg tenkte ikke på manndomstest som et fast begrep, noe det ser ut til å være, synonymt med manndomsprøve. Litt vaklende, men men.

Lørdagenes kunne godt vært et tikk vanskeligere eller to. Vi har jo hverandre å spørre og å svare til, skulle vi stå for fast.

Denne gangen vrimlet det av skuespillere og forfattere - da må man jo ty til leksika for å komme videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...