Gå til innhold

oppskryte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen sier denne var lett, men ikke jeg gitt. I dag går det trått. Må ha mye feil i oppskryte for mitt ser slik ut: ia??sse Noen hint om hva jeg har gjort feil??

Skrevet

Fant det selv. Da er det bare slutten på Barks igjen, syvende og tredje fra slutten. Virker litt rart her og,

Gjest audmarie
Skrevet

Noen sier denne var lett, men ikke jeg gitt. I dag går det trått. Må ha mye feil i oppskryte for mitt ser slik ut: ia??sse Noen hint om hva jeg har gjort feil??

Bytt ut i med h og putt en u mellom a og s, så er du i mål!

Skrevet

Fant det selv. Da er det bare slutten på Barks igjen, syvende og tredje fra slutten. Virker litt rart her og,

Takk audmarie, men det hadde jeg funnet mens jeg spurte, nå var det slutten på Barks jeg strir med. Den virker rar hos meg.

Gjest -Kjell
Skrevet

Bytt ut i med h og putt en u mellom a og s, så er du i mål!

Fornye trenger ikke begynne med re.

Gjest audmarie
Skrevet

Takk audmarie, men det hadde jeg funnet mens jeg spurte, nå var det slutten på Barks jeg strir med. Den virker rar hos meg.

Vet ikke hva du lurer på der, men Banks er ikke fornavnet, derimot----

Skrevet

Takk og takk audmarie, av og til stopper det helt opp. Da var jeg i havn og kan bare vente på lørdagens. Var fornye som villedet meg gitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...