Gå til innhold

søyledetalj og Mål

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonym hjelper

Selvfølgelig kan man gi hint her i stedet for å gulpe opp fasiten. Når man ikke har sett kryssordet ligger det riktignok først en liten oppgave i å dekode hvor mange bokstaver det egentlig skal være i svaret, men straks man finner ut av det, foreligger mange muligheter, f.eks. disse fem:

- svaret er også en planteslekt [i erteblomstfamilien]

- svaret er også navnet på en knokkel [i underkroppen]

- svaret er slektsnavn til en plante med artsnavn norvegicus

Verre var det ikke, men hvis ikke viljen er til stede, forsvinner også evnen.

Innlegg redigert. (05-18-09 16:49)

Gjest audmarie

Vet du, AH, at jeg gleder meg hver dag til å komme hjem å se hva du har funnet på i dag! Du er virkelig underholdende!!!! Men la være personangrep, selv om personene eg. er anonyme; det gjør noe med en å bli utsatt for slike angrep som du av og til ynder å utføre!

Gjest Trønder

Enig med deg i at AH er underholdende, og anbefaler heller ikke personhets. Forøvrig tror jeg AH har mistet sin injuriende kraft. Å bli kalt et "nek" av ham/henne kostet meg ikke en kalori eller et våkent øyeblikk.

Er det forresten avklart om AH er kvinne eller mann? Noen antydet at det var en kvinne, men kan kvinner virkelig være så giftig i sine kommentarer? Så for meg en bitter gammel mann som ikke hadde noen sosial omgang, men som satt med sine kryssord og pønsket ut edder og galle.

Nå får jeg vel passet mitt påskrevet igjen da???? :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...