Gå til innhold

sjokkert

Anbefalte innlegg

Gjest heidi

Hva behager, hvilken tone er dette da? Jeg har ikke hatt tid, pga forberedelser til 17.mai, til å innom forumet før nå. Sitter nå med rødvinglasset mitt og nyter våren ute, og at det rent og trivelig inne hos meg. Tid til overs, og da tenkte jeg å bruke den til å se hva dere andre har av løsninger og se om mine er riktige, og får nesten hakeslipp............... Her har det stort sett vært en trivelig tone oss kryssordløsere imellom, men i dag er det mange som sjokkerer ja.

Alle må da vel få si sin mening, men ikke i den ondskapsfulle tonen nei, dette er da og skal vel være et forum for alle. Ingen er vel undermåls el noe annet som værre er.

Nei folkens, ikke ødelegg denne plassen for oss alle andre da.

Ha en riktig fin 17.mai alle sammen, det er en stor dag for mange barn ihvertfall, likeså mine 3.

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/7857-sjokkert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bitte

Jeg kikket også innom forumet for å se om jeg fikk hjelp til de siste bokstaver i onsdagens Hansen. Skjønte fort at det hadde vært krakilske innlegg, og bladde meg bakover. Den dialogen som Anonym hjelper og Bjørn avslutter med hører absolutt ikke hjemme i dette forumet.

Selv er jeg veldig glad for å få fasit (heia Unni), fordi når jeg benytter meg av forum, er det fordi jeg har prøvd alt (nesten) uten å finne en løsning. Og vil du ikke vite fasit, hold deg for guds skyld unna til du har prøvd alt annet. Det er ikke alle som gidder på død og liv å lete på www for alt mulig. Dette er en kjær hobby for mange av oss - men noen tar det mer alvorlig enn andre. Ikke rart det er krig i verden!

Kjære alle sammen - la oss fortsette i den gode tone som har hersket, og la våren sige innover oss. Det er faktisk mulig å sitte ut i Trøndelag også i kveldssolen med rødvinsglasset. Og til alt over mål har vi overnattingsbesøk av vårt herlige lille barnebarn. Kan vi ha det bedre??

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/7857-sjokkert/#findComment-31070
Del på andre sider

Gjest trønderkjærring

Helt enig i at Trøndelag er herlig og mener vi alle, både her på forumet og ellers , bare må heve oss over en slik kverulerende oppførsel som enkelte viser . Sier bare stakkars de som skal leve sammen med den slags tristesse. Dette er jo ikke noe hyggelig men det er vel verst for den som er slik......må jo bli ensom etter hvert hvis dette er vanlig også i det daglige. Kryssord er for meg og mine venner/kolleger bare moro og skaper samhold. Så la oss være venner her på forumet også og ellers nyte livet. God 17.Mai til dere alle.

Lenke til kommentar
https://forum.kryssord.no/topic/7857-sjokkert/#findComment-31089
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...