Gjest åge Skrevet 26. april 2003 Skrevet 26. april 2003 Hei Dag Ser du holder på med denne. Har du funnet ut av Frodes mel, avkastning og 24 vannrett. Sliter med dette, tar fram leksikonet nå for å se om jeg 24 vannrett. Har p.t. WI-B-AD. Åge
Gjest Norsk Kryssordleksikon Skrevet 26. april 2003 Skrevet 26. april 2003 Hei Når det gjelder 24 vannrett fant jeg dette på Internett: Bellman Urmakare Fredman, korpral Mollberg och Ulla Winblad, nymf och prästinna i bacchi tempel. Frodes mel : Den danske sagnkongen Frode hadde en kvern som malte gods og gull for ham. Morten
Gjest åge Skrevet 26. april 2003 Skrevet 26. april 2003 Hei Dag Ser du holder på med denne. Har du funnet ut av Frodes mel, avkastning og 24 vannrett. Sliter med dette, tar fram leksikonet nå for å se om jeg 24 vannrett. Har p.t. WI-B-AD. Åge Takk for svar. Regnet med at Winblad var svaret, men jeg tror jeg hadde fått vansker med 6 loddrett Mvh Åge
Gjest Dag Skrevet 26. april 2003 Skrevet 26. april 2003 Hei Dag Ser du holder på med denne. Har du funnet ut av Frodes mel, avkastning og 24 vannrett. Sliter med dette, tar fram leksikonet nå for å se om jeg 24 vannrett. Har p.t. WI-B-AD. Åge Hei igjen. Avkastning er for meg "nøtten".Det andre som kommer frem er riktig. Kan Skogfold være svaret?
Gjest CS Skrevet 26. april 2003 Skrevet 26. april 2003 Hei Dag Ser du holder på med denne. Har du funnet ut av Frodes mel, avkastning og 24 vannrett. Sliter med dette, tar fram leksikonet nå for å se om jeg 24 vannrett. Har p.t. WI-B-AD. Åge sakefall
Gjest åge Skrevet 27. april 2003 Skrevet 27. april 2003 Hei Dag Ser du holder på med denne. Har du funnet ut av Frodes mel, avkastning og 24 vannrett. Sliter med dette, tar fram leksikonet nå for å se om jeg 24 vannrett. Har p.t. WI-B-AD. Åge Hei Takk, men i hvilket oppslagsverk finner du Sakefall. Åge
Gjest CS Skrevet 27. april 2003 Skrevet 27. april 2003 Tanums rettskrivningsordbok, Norsk riksmålsordbok, Store norske leksikon, Norsk historisk leksikon, Gyldendals leksikon o.a. utbytte = avkastning
Gjest Dag Skrevet 27. april 2003 Skrevet 27. april 2003 Hei Dag Ser du holder på med denne. Har du funnet ut av Frodes mel, avkastning og 24 vannrett. Sliter med dette, tar fram leksikonet nå for å se om jeg 24 vannrett. Har p.t. WI-B-AD. Åge Takk til deg CS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå