Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest sosi
Skrevet

En ting til. Skal det bli tie i midten på skog? Virket så rart, men passer så bra med alt det andre.

Fortsetter under...

Gjest Andrine
Skrevet

I skogen er det tuer...

Gjest sosi
Skrevet
  - skrev (På 1.5.2009 den 19.09):

En ting til. Skal det bli tie i midten på skog? Virket så rart, men passer så bra med alt det andre.

Det er helt riktig, men da fikk jeg brått problemer med pengepuger som jeg trodde begunte på dinar.

Gjest p-hafn
Skrevet

Prøv med dukat i stedet. Lykke til!

Gjest sosi
Skrevet

Selvsagt, takk og takk. Nå er det bare igjen være skeptisk, fikk en blindbokstav, men skjønner ikke noe av hva det kan bli.

Gjest p-hafn
Skrevet

Jeg betviler ikke at du løser også den oppgaven.

Annonse

Gjest sosi
Skrevet

Takk for at du har god tro på meg, men det er mer enn jeg har i denne sammenheng.

Nå har jeg balt med det høyre hjørnet i 2 dager, og blir bare helr forvirret.

Og være skeptisk må i alle fall ut fra det jeg har bli noe jeg aldri har hørt før ellers er det mye feil på det andre her, og det tror jeg ikke nå. Men nå gir jeg opp, har vridd og vrengt på alle bokstaver føler jeg.

Gjest p-hafn
Skrevet

Svaret er : betvile !!

Gjest sosi
Skrevet

Den var rett og slett flau. At det går an å se seg så blind på bokstaver. Tror jeg har prøvd alle andre kombinasjoner.

Men tusen takk, nå får jeg kanskje sove i natt uten at det kverner i hodet. Og ikke minst, jeg ble ferdig før lørdagens kryssord.

Takk til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...