Gå til innhold

Fart - hjemmets påskebilag

Anbefalte innlegg

Skrevet

ved finkjemming av oppgavene ser jeg at jeg mangler en blindbokstav,men kan ikke fatte hva den kan og skal være.finner ikke noe galt med de loddrette ordene og sitter igjen med TØ-R,det gjelder TV-kryss,ordet under setningen som begynner fra bildet nederst til høyre. er det hjelp å få?

Fortsetter under...

Skrevet

Har sendt inn påskebilaget, men husker at jeg lenge grublet over det samme.

Kikk nøye på pilene som går ut fra stikkordene, så finner du at TØ-R ikke har noe med stikkordet fart å gjøre. Den manglende bokstaven blir da R.

Skrevet

ved finkjemming av oppgavene ser jeg at jeg mangler en blindbokstav,men kan ikke fatte hva den kan og skal være.finner ikke noe galt med de loddrette ordene og sitter igjen med TØ-R,det gjelder TV-kryss,ordet under setningen som begynner fra bildet nederst til høyre. er det hjelp å få?

takk skal du ha,selvsagt, arid= tørr,fart = elan.en må virkelig sjekke pilene nøye,denne gangen så jeg meg fullstendig blind på dem og fikk virkelig hodebry

Skrevet

takk skal du ha,selvsagt, arid= tørr,fart = elan.en må virkelig sjekke pilene nøye,denne gangen så jeg meg fullstendig blind på dem og fikk virkelig hodebry

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...