Gjest hans Skrevet 25. april 2003 Skrevet 25. april 2003 ved finkjemming av oppgavene ser jeg at jeg mangler en blindbokstav,men kan ikke fatte hva den kan og skal være.finner ikke noe galt med de loddrette ordene og sitter igjen med TØ-R,det gjelder TV-kryss,ordet under setningen som begynner fra bildet nederst til høyre. er det hjelp å få?
Gjest elise Skrevet 25. april 2003 Skrevet 25. april 2003 Har sendt inn påskebilaget, men husker at jeg lenge grublet over det samme. Kikk nøye på pilene som går ut fra stikkordene, så finner du at TØ-R ikke har noe med stikkordet fart å gjøre. Den manglende bokstaven blir da R.
Gjest hans Skrevet 26. april 2003 Skrevet 26. april 2003 ved finkjemming av oppgavene ser jeg at jeg mangler en blindbokstav,men kan ikke fatte hva den kan og skal være.finner ikke noe galt med de loddrette ordene og sitter igjen med TØ-R,det gjelder TV-kryss,ordet under setningen som begynner fra bildet nederst til høyre. er det hjelp å få? takk skal du ha,selvsagt, arid= tørr,fart = elan.en må virkelig sjekke pilene nøye,denne gangen så jeg meg fullstendig blind på dem og fikk virkelig hodebry
Gjest hans Skrevet 26. april 2003 Skrevet 26. april 2003 ved finkjemming av oppgavene ser jeg at jeg mangler en blindbokstav,men kan ikke fatte hva den kan og skal være.finner ikke noe galt med de loddrette ordene og sitter igjen med TØ-R,det gjelder TV-kryss,ordet under setningen som begynner fra bildet nederst til høyre. er det hjelp å få? takk skal du ha,selvsagt, arid= tørr,fart = elan.en må virkelig sjekke pilene nøye,denne gangen så jeg meg fullstendig blind på dem og fikk virkelig hodebry
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå